Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ-ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ "ΚΕΝΤΗΜΑΤΟΣ"-ΒΙΝΤΕΟ

Γιώργος Νταλάρας σημερα στη ΝΕΤ

Γιώργος Νταλάρας : 
Ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει ότι η ζωή μου δεν είναι τα δύο χρόνια , που η γυναίκα μου , η Άννα , είναι στο ΠΑΣΟΚ[ " Άλλη " η Άννα , " άλλος εγώ " .... ] .....


Από 15 χρονών έγραφα στους τοίχους συνθήματα!!...


Τον Γιώργο τον Παπανδρέου θα τον κρίνει η ιστορία ........Αλλά αν δεν ήταν αυτός δεν θα μας έδιναν οι ξένοι τα δάνεια !! .....


Ε , όχι και να πάρω την κιθάρα μου και να πάω , να τραγουδήσω στο Σύνταγμα!...


{ και τι δεν είπε σήμερα ...στη ΝΕΤ ...για τις συναυλίες που ετοιμάζει ...}


Basilis Petrakis


Απολαύστε τον



Θέλησα να τραγουδήσω για όλους αυτους που ειναι δυνατοί και ζωντανοί


@parallilos και τα τουίτς του την ώρα που....απολάμβανε το Νταλαρόπαιδο










3 σχόλια:

  1. Φίλε Γιώργο είπες πως είσαι επαναστάτης.Τα επαναστατικά τραγούδια δεν πληρώνονται βγάζοντας εσύ εκατομμύρια και έχοντας καταθέσεις στο εξωτερικό.Τα επαναστατικά τραγούδια χαρίζονται στο ΛΑΟ χωρίς κέρδος.Δεν σας έφταναν όλα αυτά θελήσετε να βγάλετε και από την πολιτική.Και αυτές τις συναυλίες τις δωρεάν να τις ακούσεις μόνος σου με την Αννούλα σου.Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Γιώργο είσαι επαναστάτης μας είπες 45 χρόνια.Τα επαναστατικά τραγούδια δεν πληρώνονται βγάζοντας εσύ εκατομμύρια με καταθέσεις στο εξωτερικό.Τα επαναστατικά τραγουδιά δίνονται δώρο στο ΛΑΟ.Δε σου έφτανε το τραγούδι ήθελες να βγάλεις και από την πολιτική;Όσο για τις συναυλίες η Νίκαια ο Κορυδαλλός η Δραπετσώνα η Αμφιάλη τα Καμίνια δεν έχουν την ανάγκη σου .Μήπως όλα αυτά γίνονται για το ποιός έβγαλε το εκατομμύριο; Καλή σας μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιατί μου το κάνετε αυτό ... είμαι σε ένα χωριό της Βοιωτίας... με κέρασαν χόρτα του αγρού... και μού ρχεται να τα βγάλω ... γιατί εγώ σε γήπεδο δεν πάω να δω τον παίδαρο μόνο στο Μέγαρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή