Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Να τι συζητούσε η μαρίδα για την ΙΜΑΚΟ το 2007

31/8/2007 13:29 από schnitzer
Καλό σας μεσημέρι! Έχω την αίσθηση, ότι η μηχανή του τρένου της ΙΜΑΚΟ πήρε μπρος και σιγά σιγά η μετοχή μας θα αρχίσει να αναπτύσσει ταχύτητα, όπως κάνουν όλα τα αξιοπρεπή τρένα. 

Στην αρχή με βραδείς ρυθμούς και εν συνεχεία . . . θα ομοιάσει στα υπερσύγχρονα γαλλικά τρένα (ταχύτητα 500 Km/h +). Βλέπω μία σειρά ανακοινώσεων, κέρδη και άνοδο με υψηλούς όγκους. Όλα αυτά προϊδεάζουν το . . . επερχόμενο ράλλυ! Προσδεθείτε και απολαύστε το!

1/10/2007 23:52
 (1)
Αυτο το περιμενω και γω σνιτσερ, δεν εξηγειται αλιως οτι η μετοχη ετρεξε με 100% ενω ειχε ζημιες. εγω προς το παρον χανω 40% αλλα ειμαι αισιοδοξος οτι τα κερδη θα ενσωματωθουν στην τιμη τις μετοχης. οπου να ναι θα γινει και η αυξηση μετοχικου κεφαλαιου. διπλασιες μετοχες δηλαδη.
16/10/2007 12:33
 (2)
Πάμε παιδιά! Ξεκινάμε! Απολαύστε την πτήση προς διψήφιες τιμές και . . . καλές Χριστουγεννιάτικες διακοπές!
22/11/2007 07:31
 (1)
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ, ΑΨΟΓΗ, ΑΠΙΘΑΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ! Πραγματικό λιμάνι στην χρηματιστηριακή καταιγίδα της 21ης Νοεμβρίου! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΙΜΑΚΟ! Όταν όλοι οι γύρω μας έκλαιγαν, εμείς απλώς δεν χαμογελούσαμε! Καλή συνέχεια!
17/12/2007 15:58
 (2)
Εντάξει, δεν πήρε ακόμα μπρος, αλλά έχω την αίσθηση ότι προθερμαίνεται η ''μηχανή''! Για να ξεκινήσει την ανοδική της πορεία! Η συμπεριφορά της τις τελευταίες συνεδριάσεις, μου αρέσει πάρα πολύ! μακάρι να συνεχίσει έτσι, μπα και δούμε το ''3'' μπροστά από την τιμή της πριν την έλευση του νέου έτους! Για να δούμε, θα δικαιωθώ??
17/12/2007 16:06
 (3)
Φιλε η ιμακο ειναι μια απο τις πολλες αμαρτωλες εισαγωγες εταιρειων,που μπηκαν στο χαα τα τελευταια χρονια..κανουν οτι θελουν ακομα, αλλα πρεπει να βγουν κλωτσηδον απο το ταμπλο και συντομα μαλιστα..υγ..οπως και αλλες βεβαια..
17/12/2007 17:21
 (3)
Συμφωνώ εν μέρει. Αν και από το καλοκαίρι, η ΙΜΑΚΟ ως εταιρεία, άλλαξε άρδην. Άλλο ΜΟΝΟ Κωστόπουλος, άλλο ΚΑΙ Ρέστης μέσα στην εταιρεία. Ασύγκριτα ''μεγέθη''! Στο ταμπλώ την κάνουν ό,τι θέλουν. Για παράδειγμα σήμερα, που δικαιώθηκαν οι εκτιμήσεις μου με μία (άκουσον άκουσον) μετοχή στο κλείσιμο! Όμως εμ΄΄ενα με ενδιαφέρει να ξαναφτάσω στα λεφτά μου μετά από 7 μήνες που . . . ΧΑΝΩ ΣΥΝΕΧΩΣ! Ίδωμεν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου