Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Απλά, έλα στη θέση μου... (video) 3 Δεκέμβρη. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑμεΑ


Για τα τεσσεράμιση λεπτά που κρατάει αυτό το video ...απλά έλα στη θέση μου.

Φίλε, δε θέλω ν' απευθυνθώ σε κανένα κράτος, σε καμία εξουσία

Γνώρισα την "αγάπη" και τη συμπαράστασή τους, τόσα χρόνια.  Γι' αυτό τους στέλνω "χαιρετίσματα". 

Μόνο σε σένα θέλω ν' απευθυνθώ, στον καθημερινό ευαισθητοποιημένο συνάνθρωπο.  

Όχι για "μεγάλα". Αυτά τα παλεύω στον αγώνα, με φίλους και συντρόφους στην Αναπηρία και στη Ζωή.
Μόνο για "μικρά" καθημερινά πράγματα... 

Και να σου ζητήσω μόνο ένα: απλά έλα στη θέση μου. Να είσαι πάντα καλά. Άκης >>>



προβοκατορας: Ο Akis είναι φίλος και συνεργάτης. 
Είναι ΑμεΑ. Πριν να τον γνωρίσω από κοντά, δεν το ήξερα αυτό. 
Αφού λοιπόν μιλήσαμε για ώρα, φαίνεται ότι μ’ έβλεπε κάπως …κουμπωμένο ή κάτι «είδε» στο βλέμμα μου και μου είπε:
-…και δε πιστεύω να με λυπάσαι, μαλάκα Προβοκάτορα εντάξει;
-…όχι βέβαια, του είπα…
Κι άμα σας πω ότι εκείνη τη στιγμή, λυπήθηκα για τον εαυτό μου και για όλους εμάς που είμαστε …«καλά», λίγα σας λέω…
Άκη συγνώμη, έπρεπε να το πω αυτό…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου