Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Tο σπίτι της Ρούλας Κορομηλά είναι γεμάτο με τεράστιους πίνακες δικούς της σε διάφορες πόζες


Νίκος Κωνστάντης: Ο art director που καρφώνει την Κορομηλά!!!

Με την Ρούλα είναι φίλοι κολλητοί. Σε αυτήν χρωστάει την οποία αναγνωρισιμότητα έχει αποκτήσει. 

Ωστόσο δε διστάζει να πεί ελέυθερα την γνώμη του στο Free press περιοδικό Life, απομυθοποιώντας πλήρως την εικόνα της παρουσιάστριας.

Πάρτε μια γεύση απο την συνεντευξη που έδωσε στην καλή μου συνάδελφο Κυριακή Μιχελιουδάκη...Την παραθέτω όπως έχει...χωρίς καμια παρέμβαση...Διαβάστε με προσοχή...

Μιλάει και για το σπίτι της Νατάσας Θεοδωρίδου αλλα και γι αυτό της Ρούλας στην κάτω Κιφησιά...

Χριστέ μου...τι λέει το στόμα του...  - Ξέρω πως έχεις επιμεληθεί τα σπίτια αρκετών προσώπων της showbiz...

Ν. Κωνσταντής:Εχω φτιάξει πολλών επωνύμων τα σπίτια.

Της Νατάσας Θεοδωρίδου, που έχει γίνει πάρα πολύ ωραίο, μέσα σε πολύ λίγο χρόνο. Είναι ένα πολύ όμορφο σπίτι στα Βόρεια Προάστια, αρκετά μεγάλο, στο οποίο δημιουργήσαμε πολύ ωραίους χώρους. Στην τραπεζαρία και στο σαλόνι φέραμε πολύ ωραία έπιπλα από το εξωτερικό και το σπίτι έγινε πολύ όμορφο και σύγχρονο, με τις προδιαγραφές που ήθελε η Νατάσα. Είναι μία γυναίκα που ξενυχτάει και τραγουδάει και θέλει ένα σπίτι άνετο, σύγχρονο και πολύ όμορφο. 

Έχω διακοσμήσει της Ρούλα Κορομηλά, το προηγούμενο σπίτι από αυτό που μένει τώρα. Η Ρούλα είναι ένα άτομο πιο περίεργο, ενώ η Νατάσα ότι της πεις ακούει... Η Ρούλα έχει τη δική της άποψη. Βάζει το δικό της γούστο που μερικές φορές είναι καλό, μερικές φορές δεν είναι. Έχω φτιάξει και το προηγούμενο σπίτι του Ανδρέα Μικρούτσικου και το εργένικο σπίτι του Γιάννη Λάτσιου.
 
-Στους χώρους των επωνύμων που έχεις επιμεληθεί, υπερισχύει η δική σου αισθητική άποψη ή η δική τους;
 
Ν. Κωνσταντής: Θα σου πω αλήθεια πάνω σε αυτό το κομμάτι. Έχω συνεργαστεί με πολλούς ανθρώπους και έχω δει, από τους επωνύμους ειδικά ότι ελάχιστοι έχουν πραγματικά γούστο.Τους το διακοσμείς και την επόμενη στιγμή, μπορεί να πας και να το δεις το σπίτι αλλαγμένο. 

Η Σοφία η Αλιμπέρτη έχει ένα δικό της στυλ. Σου λέει ότι: «δεν με ενδιαφέρει εμένα να είναι της μόδας, εγώ θέλω το σπίτι να είναι έτσι. Εγώ το θέλω να έχει πράγματα με πολλά χρώματα. Με τιρκουάζ, με κόκκινα, με κίτρινα», πράγματα που δεν ταιριάζουν μεταξύ τους, όμως το υποστηρίζει. Το υποστηρίζει και στην εμφάνισή της και στο ντύσιμό της, ξέρει και το ζει. 

Εγώ δεν θα μπορούσα λοιπόν τη Σοφία να την κρίνω και να πω κάτι. Όσοι το έχουν δει μου λένε ότι είναι κακόγουστο. Όμως εμένα μου αρέσει γιατί είναι η Σοφία. Της έχω χαρίσει δύο πολύ ωραίους καναπέδες και δύο ωραίες πολυθρόνες, και την άφησα να διαλέξει. Και μου διάλεξε πάλι με χρώματα. Η Σοφία βγάζει αυτήν την παιδικότητα και τη βγάζει και στο ρούχο της και στο σπίτι της και στα παιδιά της και πάνω της.

 Η Νατάσα είναι λίγο πιο σοβαρή. Διαλέγει πράγματα λίγο διαφορετικά. Η Ρούλα ακούει ότι της λένε όλοι. Μπορεί να φωνάξει τον καλύτερο να της φέρει κάτι και θα πας εσύ μετά από πέντε λεπτά και να το απομυθοποιήσει τελείως αυτό. Όμως, ξέρεις, αγαπάω τη Ρούλα με τις ιδιαιτερότητες που έχει.
 
-Σε ποιό από τα σπίτια που έχεις διακοσμήσει θα μπορούσες να ζήσεις;
 
Στο σπίτι της Νατάσας θα έμενα... Είναι ένα σπίτι που βγάζει μια πολυτέλεια, χωρίς να φωνάζει, χωρίς να είναι πολύ δυνατό, είναι ένα σπίτι που της Νατάσσας της ανήκει, είναι δικό της... κάθε λεπτομέρεια, κάθε πινελιά, είναι όλα δικά της. Ακόμη και στα χρώματα δεν είναι φανταχτερή, θέλει να είναι ήσυχα, να είναι παλ. Εκεί θα έμενα. 

Στης Ρούλας με τίποτα, γιατί είναι πολύ εγωκεντρικό το σπίτι, με τεράστιους πίνακες δικούς της σε διάφορες πόζες και μου κάνει λίγο περίεργο εμένα... 

Με ξέρεις καλά εσύ. Στης Σοφίας μπορεί, αν ήμουν πολύ χάλια ψυχολογικά, να πήγαινα να μείνω για μία ή δύο μέρες, δεν θα άντεχα παραπάνω, εντάξει, δεν θα έμενα γενικά στα σπίτια τους. Εγώ το σπίτι το θέλω καθαρό, με ίσιες και ήσυχες επιφάνειες και με απόλυτες γραμμές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου