Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

"In less than 12 months,my prediction is that savings of million of people are going to vanish"


...and that's only the beginning.

Eίναι αυτό που λέει ο Καζάκης καιρό τώρα.Θα μας πάρουν και το τελευταίο δεκαράκι

Προχτές ήμουν σ ένα ταξί και είδα μπροστά μου την εικόνα.

Ανάμεσα στα άλλα μου λέει ο ταξιτζής:
Τα πλήρωσα όλα.Και χαράτσι και αλληλεγγύης και αμάξι.Και καλά φέτος,έχουμε κάτι αποταμιεύσεις.
Του χρόνου;Ο γιός μου δανείστηκε απ'την αδελφή του για να πληρώσει.Έχει να δώσει για το
πετρέλαιο αιώνες.Ολο μου λέει,βάλτα εσύ πατέρα και θα στα δώσω

Θα μας τα πάρουν ΟΛΑ παιδιά,θα μας εξαθλιώσουν τελείως,δε θα μας αφήσουν πενταράκι τσακιστό
κι ύστερα θα μας αφήσουν στην αθλιότητά μας.
Πληρώνουν όλοι.Κάποιοι καμαρώνουν κιόλας που έχουν πληρώσει.
Αλλοι το θεωρούν δεδομένο.Τί να κάνω σου λέει;
Κατεβασμένα κεφάλια,πλήρης υποταγή,ηττοπάθεια..............

1 σχόλιο:

  1. Πως γιναμε ετσι τι υπνος βαθυς μας εχει παρει?Κοντευουν να μας πηδηξουν και μεις τελειως αποβλακωμενοι περιμενουμε το βιασμο μας.Τι συμβαινει?μηπως εχουμε πεθανει και δεν το ξερουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή