Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Κοίτα κάτι «ιδιαιτερότητες»... , του Νίκου Μπογιόπουλου



«O κλάδος της ναυτιλίας έχει μια ιδιαιτερότητα, χρειάζεται υποστήριξη»,δήλωσε στην κρατική τηλεόραση ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρης Παμπούκης.
Ως εκ τούτου, και επειδή η κυβέρνηση δε φείδεται υποστήριξης προς όσους την έχουν ανάγκη
(σ.σ.: μάρτυς μας οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι και οι άνεργοι),
ο κύριος υπουργός δεσμεύτηκε:
Θα υπογράψουμε - είπε - ένα «new deal»! Τουτέστιν, ένα νέο κλαδικό συμβόλαιο ανάμεσα στην κυβέρνηση και τους «παράγοντες της ναυτιλίας» που, κατά τα λεγόμενα του κ. Παμπούκη, «θα δίνει κίνητρα».
*
Φυσικά, όταν ο αρμόδιος υπουργός αναφέρεται στους «παράγοντες της ναυτιλίας», μην πάει ο νους σας στο κακό. Δεν εννοεί τους ναυτεργάτες ο άνθρωπος.
Οι ναυτεργάτες, έτσι κι αλλιώς, τη «στήριξή» τους την έχουν λάβει και με το παραπάνω: Είτε με ΠΑΣΟΚ είτε με ΝΔ οι ναυτεργάτες σε καθεστώς «επιστράτευσης» βρίσκονται.
Οταν ο κ. υπουργός ομιλεί περί «στήριξης», τους εφοπλιστές εννοεί. Αυτοί είναι που έχουν «ανάγκη» από «στήριξη»...
*
Απόδειξη:

  • «Στην κορυφή της διεθνούς ναυτιλίας παρέμειναν το 2010 οι Ελληνες εφοπλιστές, ελέγχοντας το 15,96% της παγκόσμιας χωρητικότητας»
  • («Καθημερινή», 10/1/2011).
  • «Επιστρέφουν δυναμικά στην κορυφή, μέσα στο 2011, οι Ελληνες εφοπλιστές, προκειμένου να διατηρήσουν την πρωτοπορία στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Οι Ελληνες πλοιοκτήτες, στο επτάμηνο του 2011, έχουν επενδύσει το 16% των συνολικών κεφαλαίων (σ.σ.: παγκοσμίως) που έχουν δοθεί για νέες ναυπηγήσεις...».
  • «Στο επτάμηνο του έτους, έχουν επενδύσει συνολικά 12 δισ. δολάρια για νέες ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων, ενώ οι μεγάλοι ανταγωνιστές των τελευταίων ετών, οι Κινέζοι, έχουν περιορίσει σημαντικά τη δραστηριότητά τους, με επενδύσεις μόλις 2,4 δισ. δολαρίων».
  • «Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες παίρνουν, φέτος, ξανά τα πρωτεία στις νέες ναυπηγήσεις, καταβάλλοντας το ποσό των 9,4 δισ. δολαρίων, παρά την παγκόσμια οικονομική, αλλά και ναυτιλιακή κρίση για τη ναυπήγηση 91 πλοίων. (...) Την πρωτοπορία διατηρούν οι Ελληνες εφοπλιστές και στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, μέσα στο 2011, όπως και το 2010. Φέτος, έχουν ρίξει στην αγορά 2,58 δισ. δολάρια για την αγορά 98 πλοίων».(«Ναυτεμπορική», 22/08/2011).
*
Αυτή είναι η... τραγική κατάσταση των αναξιοπαθούντων εφοπλιστών μας.
Πρώτοι στον κόσμο σε μερίδια αγοράς! (σ.σ.: «Ευτυχείτε»!)
Πρώτοι στον κόσμο σε ναυπηγήσεις νέων πλοίων! (σ.σ.: Δις «ευτυχείτε»!)
Πρώτοι στον κόσμο στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων! (σ.σ.: Τρις «ευτυχείτε»!)
*
Παρεμπιπτόντως:
Καθώς θα «ευτυχείτε» με τα επιτεύγματα των εφοπλιστών «μας» καθόλου μην απορείτε. Ετσι είναι αυτά τα πράγματα, ήγουν:
Μια χώρα, η Ελλάδα, που λαός της είναι από τους τελευταίους στον «αναπτυγμένο» κόσμο σε μισθούς, από τους τελευταίους σε εργασιακά δικαιώματα και από τους τελευταίους σε κοινωνική φροντίδα, τι άλλο θα έβγαζε από «πρώτους στον κόσμο» εφοπλιστές!
*
Οι οποίοι «πρώτοι στον κόσμο» εφοπλιστές «μας», λόγω ακριβώς αυτής τους της «ιδιαιτερότητας»
(σ.σ.: προφανώς στη γλώσσα του «σοσιαλιστικού» ΠΑΣΟΚ η καπιταλιστική απληστία σε στεριά, ουρανό και θάλασσα, λογίζεται σαν «ιδιαιτερότητα»),
τη στιγμή που εσείς θα πληρώνεται το σουβλάκι με φόρο 23%, αυτοί θα τύχουν - δεσμεύτηκε ο κ. υπουργός ένεκα της κακούργας «ιδιαιτερότητας»! - και (νέας) κυβερνητικής «υποστήριξης»!

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 25/8/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου