Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΝΘΙΜΟΣ-ΕΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ

Χάρηκα αφάνταστα όταν έμαθα πως απενεμήθη το βραβείο Σεναρίου,στο Φεστιβάλ της Βενετίας στο Γιώργο Λάνθιμο.Την είδηση την έμαθα αργά το βράδυ,μεταξύ πολλών δυσάρεστων και μόνο νέων.

Την έμαθα μέσω τουίττερ και στη αρχή δεν μπορούσα να το πιστέψω.Κι όμως ήταν αλήθεια!Κι ένιωσα τόσο όμορφα!Δε θα πώ εθνική περηφάνεια.Δε μ'αρέσει καθόλου μα καθόλου αυτή η έκφραση.

Ένιωσα μεγάλη χαρά.Μέσα στο ζόφο που ζούμε να και μια καλή είδηση....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!



Το ότι ο Γιώργος Λάνθιμος με την πρώτη του ταινία έφτασε στις υποψηφιότητες για Όσκαρ και με τη δεύτερη σε ένα τόσο σημαντικο βραβειο,δηλώνει πολλά.

Δηλώνει πως τίποτε δεν ήταν τυχαίο.

Είχα μια συζήτηση σήμερα για τον Λάνθιμο και τον Κυνόδοντα.Εξηγουσα σε μια κοπέλα πως εμένα ο Κυνόδοντας μου έφερε αναγούλα αλλά πώς αυτό δε λέει κάτι για την καλλιτεχνική αξία του έργου.


Ανέφερα ενδεικτικά πως η πιο αηδιαστικη ταινία που έχω δεί(και όχι ολόκληρη γιατί ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ τόση ωμή σεξουαλική βία)είναι το Σαλό ή 120 Μέρες στα Σόδομα.

Εμένα μου έφερε μεγάλη αποστροφή.Όμως θεωρείται αριστούργημα.Βέβαια το ποια είναι τα κριτήρια για να χαρακτηριστεί έτσι ένα έργο και ποιος το χαρακτηρίζει είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα που σηκώνει συζήτηση.


Αλλά δεν είναι η ώρα να την κάνουμε.


Μπράβο στο Γιώργο Λάνθιμο και τον ευχαριστούμε κι αυτόν κι όποιον άλλον μας κάνει έστω και λίγο να χαμογελάσουμε και να δούμε λίγο φώς στη μαυρίλα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου