Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ-ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΠΟΤΟΞ....ΣΟΒΑΡΑ;

Ημουνα το πρωί στο τουίττερ,έπινα το καφεδάκι μου και συζητούσαμε για τα χτεσινά γεγονότα με τους φοιτητές στην ΕΡΤ.Και ξαφνικά βλέπω να περνά μπροστά μου,αυτό το τουίτ
newspiper

I uploaded a video Ε.Μελετη:"Δεν εχω κανει Botox"
Κι εδώ το βίντεο


 Ντόιγκ!!!Κι άλλο ψέμα;Μα εγώ ετοίμαζα ανάρτηση με παλιά της ψέματα.Τώρα με ξεβολεύει.Γιατί το συγκεκριμένο κορίτσι λέει τόσα ψέματα που δεν την προλαβαίνεις.Και να φανταστείτε πως δε βλέπω την εκπομπή της.
Αν την έβλεπα τί θα συνέβαινε;Πόση δουλειά θα είχα να κάνω;
Γιατί στο ΝΙΤΡΟ του 2009 έλεγε αυτό!

H Ελεονώρα στο Nitro
Η Ελεονώρα Μελέτη δήλωσε στην συνέντευξη της στο Nitro ότι έκανε μία φορά botox για να καταπολεμήσει τις ημικρανίες («Έχω κάνει ένα μποτοξάκι λόγω ενός προβλήματος που έχω με ημικρανίες» τα ακριβή λόγια της).
Εμείς γιατροί δεν είμαστε για να ξέρουμε τις... «θαυματουργές» ιδιότητες του botox. Έτσι ανατρέξαμε στον πλέον επίσημο φορέα, το site του.
Που χρησιμεύει, λοιπόν, το botox;

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει το www.botox.com έχουμε τα εξής:
Cervical dystonia: Τραχηλική κινητική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από ανώμαλες παρατεταμένες μυικές συσπάσεις (Ο τράχηλος είναι το κατώτερο τμήμα της μήτρας)
Blepharospasm: Βλεφαροσπασμοί
Strabismus: Στραβισμός
Moderate to severe frown lines: Μετριάζει τις έντονες ρυτίδες
Symptoms of severe underarm sweating when topical medicines don’t work well enough: Συμπτώματα έντονου ιδρώτα στις μασχάλες όταν τα τοπικά φάρμακα δεν είναι αρκετά αποτελεσματικά.
Μετά από αυτά δύο είναι τα τινά: ή η Ελεονώρα μας δουλεύει προσπαθώντας να δικαιολογήσει το γιατί έκανε κοσμητική επέμβαση σε τόσο μικρή ηλικία (μόλις 32 ετών) ή δούλεψε ψιλό γαζί την ίδια εκείνος που την έπεισε να κάνει botox για τις ημικρανίες.
panic-gr.blogspot.com
Διαβάστε περισσότερα http://24newslines.blogspot.com/2009/10/nitro.html#ixzz1Z4g0k2rX

Κι ο φίλος Τσαλίκης την είχε κολακεύσει για την επιτυχία του μπότοξ της

Γ. Τσαλίκης: Η Μελέτη έχει κάνει το καλύτερο botox!

10/12/2009 - Πηγή: FreeGossip
Τον ρώτησαν ποια κατά την άποψη του έχει κάνει το καλύτερο botox από αυτές βέβαια που το παραδέχτηκαν, Άννα Βίσση, Ελεονώρα Μελέτη ή Μαρία Σταματέρη; Και ο Τσαλίκης εντελώς αυθόρμητα απάντησε: «Η Ελεονώρα Μελέτη, που είναι και δίπλα μου!».
http://www.inews.gr/95/g-tsalikis-i-meleti-echei-kanei-to-kalytero-botox.htm

Αυτά παθαίνει όποιος λέει πολλά ψέματα.Μπερδεύεται και ξεμπροστιάζεται.Γιατί πρέπει να θυμάται τί είχε πέι και πότε.Ενώ αν λες την αλήθεια;.......Δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα

ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΝΤΙΤΟΡΙΑΛ ΤΗΣ
Μ΄έχουν φοβηθεί. Έπαθα σοκ όταν μου το είπαν. Εμένα; Δεν έχω πειράξει έντομο πόσο μάλλον κάποιον που αγαπώ… Γιατί να με φοβάται κάποιος; Μήπως φοβάται για εκείνον; Ότι δεν μπορεί; Αυτός που φοβάται, μη κατανοώντας τις δικές του ελλείψεις, προβάλλει τον φόβο στον άλλον ως μία αιτία για να τις δικαιολογήσει κιόλας. Ειδικά όταν δεν ξέρει να σου απαντήσει για ποιο λόγο σε έχει φοβηθεί…
http://www.queen.gr/Eleonwra-Meleth/Editorial/item/26809-Apodoooochhhhhhhh-Ayto-tha-pei-synaithhma

Πώς να μη σε φοβούνται αγάπη μου;Αρκεί να διαβάσει κάποιος το παραπάνω για να το βάλει στα πόδια.

ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΕΔΩ
ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ-ΠΑΡΤΗΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.com/2011/09/blog-post_6578.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου