Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Βίκυ Σταυροπούλου σε ρόλο Πάγκαλου και Μέγκα :Μαζί τα φάγαμε.Μου θέλετε και εκλογές

Βίκυ Σταυροπούλου: «Με νεκρώνει η σκέψη της χρεοκοπίας»
Αν και απολαμβάνει τη δουλειά της δεν μπορεί να αγνοήσει το γεγονός ότι η χώρα μας βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση
Βίκυ Σταυροπούλου: «Με νεκρώνει η σκέψη της χρεοκοπίας»
Της Αφροδίτης Γραμμέλη
Φέτος δεν κάνει τηλεόραση. Εχει την τύχη όμως να πρωταγωνιστεί στην παράσταση του έργου του Πέδρο Αλμοδόβαρ «Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης» στο Μικρό Παλλάς η οποία αποτελεί μία από τις εμπορικότερες της σεζόν. 
Η Βίκυ Σταυροπούλου αν και απολαμβάνει τη δουλειά της δεν μπορεί να αγνοήσει το γεγονός ότι η χώρα μας βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση κάτι που μονοπωλεί αναπόφευκτα και τη συζήτησή μας για το «Βήμα».
Πώς είναι αυτή η περίοδος για σας;

«Είμαι τυχερή γιατί βρίσκομαι σε μία δουλειά που πάει καλά. 
Είναι μεγάλη διέξοδος αυτή. Είναι η φυγή μας. Αν αυτό, σε καιρούς δύσκολους όπως οι τωρινοί, λειτουργεί καλά, είναι σημαντικό. 
Τίποτα δεν είναι δεδομένο στον δικό μας χώρο. Δε θεώρησα ποτέ δεδομένο κάτι. 
Πάντα αγωνίζομαι με βάση το ένστικτό μου και δίνοντας καθημερινά έναν αγώνα. Ο,τιδήποτε θεωρήσεις δεδομένο αυτή τη στιγμή το έχασες. 
Αυτά για τα οποία παλεύουμε δεν θα τα χάσουμε. Ετσι πιστεύω».

Σας "πήρε" ποτέ από κάτω;

«Σαφώς. Η δουλειά μου εγκυμονεί ανασφάλεια. Ξαφνικά δεν έχω τηλεόραση μετά από χρόνια. Αυτό μου δημιουργεί μια αναστάτωση. Από την άλλη κάνω το σταυρό μου και λέω ευτυχώς έχω θέατρο. Προσπαθώ να πιαστώ όμως από αυτό που μου δίνει χαρά. 
Στην παρούσα φάση λοιπόν πιάστηκα από το θέατρο».

Φοβάστε το ενδεχόμενο της χρεοκοπίας;

«Από τα λίγα που αντιλαμβάνομαι δεν θα ήθελα να γυρίσουμε στην δραχμή. 
Με τρομάζει ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
 Για να γεννηθεί το καινούριο πρέπει να περάσουμε μία ταλαιπωρία, να σπάσει το σπυρί και να φύγει το πύον. Το πύον αυτό μαζευόταν εδώ και χρόνια. 
Δεν είναι κάτι το οποίο έγινε τώρα επειδή έκανε μία βλακεία ο Παπανδρέου. 
Με νεκρώνει η σκέψη της χρεοκοπίας. 
Προτιμώ να ταλαιπωρηθώ λίγο αν υπάρχει σκέψη να καλυτερέψουν τα πράγματα παρά να τα ζήσω αυτά».

Ποιος φταίει;

«Δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί. Φταίμε κι εμείς και φταίμε σε μεγάλο βαθμό.
Εγώ μεγάλωσα σε μία λαϊκή συνοικία. 
Ολοι οι γονείς αγωνιούσαν να βολευτεί το παιδί τους στο δημόσιο σε μία θεσούλα και με μία ακρούλα να μπει κάπου να διασφαλίσει τη ζωή του.
Εγιναν όλες αυτές οι καινοτομίες με την Ευρώπη, πάρθηκαν τόσα δάνεια.
Τα έκαναν όλοι τζιπ και μεζονέτες, χάθηκαν οι επιδοτήσεις και τώρα βγαίνουν στους δρόμους και διαμαρτύρονται. 
Γιατί να διαμαρτύρονται όσοι έφαγαν με χρυσά κουτάλια και δεν έπρεπε;»

Εσείς φάγατε με χρυσά κουτάλια;

«Το τί τρώω φαίνεται από το σώμα μου!
Αστειεύομαι.
Δούλεψα σκληρά και ανταμείφθηκα για τη δουλειά μου.
Τα έξοδά μου δεν ξεπέρασαν τα έσοδά μου για να αγοράζω Prada και Gucci, κάλυψα άλλες ανάγκες μου που κουβαλούσα μέσα μου.
Δε νιώθω καμία ενοχή.
 Ούτε για το πώς ξόδεψα τα χρήματά μου αλλά και γιατί τα έβγαλα με κόπο και προσωπική θυσία».

Την αντιμετώπιση της κατάστασης από τις πολιτικές παρατάξεις πως την βλέπετε;

«Είμαι κλονισμένη αυτόν τον καιρό.
Η πολιτική και οι πολίτες βρισκόμαστε στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
Με τρελαίνει ο τρόπος που αντιμετωπίζουν την κατάσταση οι πολιτικές παρατάξεις. 
Δεν μπορώ να ακούω τον Σαμαρά να ζητάει εκλογές. 
Εκλογές την ώρα που βουλιάζουμε;
Να χαλάσουν πάλι λεφτά με τί στόχο; 

Με τρελαίνει που βγαίνουν οι αριστεροί και λένε με ευκολία να ξαναγυρίσουμε στην δραχμή. Είναι τρομακτικό αυτό που ζούμε τώρα. Αυτό όμως που θα ζήσουμε αν χρεοκοπήσουμε θα είναι πυρηνικός όλεθρος. Το 30% μείωση θα γίνει 85% στην χρεοκοπία. 

Και το ΠΑΣΟΚ είναι δυνατόν να ασχολείται με εσωτερικές διεργασίες;
 Πού είναι οι άνθρωποι με όρεξη και όραμα; Πώς ασχολούνται με τα ψηφαλάκια για να κερδίζουν συμφέροντα για την παράταξή τους; Ε, όχι ρε παιδιά! Ελεος.
Τη χώρα πρέπει να σώσουμε όχι τα τομάρια τους!»

Υπάρχουν πολιτικοί με όραμα;
«Ναι, αλλά είναι τόσο διαβρωμένο το σύστημα που δεν τους αφήνει να αναπνεύσουν. Ειλικρινά σας λέω: τα έχω χάσει. Δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζεται αυτό που συμβαίνει με αυτό τον τρόπο».

Το δικό μας κομμάτι ευθύνης κυρία Σταυροπούλου είναι μεγάλο κατά τη γνώμη σας;

«Είναι ισάξιο. 
Ο τρόπος που διαχειριστήκαμε το "πάρτα όλα" ήταν γελοίος. 
Ποιος ξεχνάει το Χρηματιστήριο, 
το παρεμπόριο, 
τις επιδοτήσεις που δόθηκαν και κάποιοι αγρότες τις έκαναν τζιπ και μεζονέτες; 

Πώς θα πάμε μπροστά όταν το όνειρο των περισσότέρων ήταν η θέση στο Δημόσιο και το βόλεμα; Χρειάζεται συλλογική συνείδηση. 
Τέλος πια η λούφα.
Ολοι δεν είμαστε λαμόγια; 
Ολοι δεν συμβάλλαμε; 
Είμαστε άξιοι της τύχης μας. 
Ακούγεται χοντρό, αλλά τελειώνουμε.
 Επίσης προβληματίζομαι με την Εκκλησία. 
Είμαι βαθειά πιστός άνθρωπος και θαυμάζω το έργο του αρχιεπισκόπου.

»Ομως γιατί δεν φορολογείται η Εκκλησία σε αυτή τη στιγμή που καταρρέει το κράτος; Εχει όλα τα φιλέτα. Γιατί σε όλα τα οικόπεδα δε στήνει αντίσκηνα για τους άστεγους και να τους ταΐσει από τα παγκάρια; Δεν αγαπούν αλλήλους; 

Είμαι αυστηρή στην κρίση μου για τις ευθύνες μας αλλά δεν εξαιρώ τον εαυτό μου.
Ομως νομίζω ότι θα αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο.
Οταν φτάνεις τόσο χαμηλά δεν έχεις πλέον άλλη επιλογή.
 Ας μην κλείσουμε τα μάτια.
Ας υπερασπιστούμε τις ανθρώπινες αξίες και όχι τα κόμματα.
Ζούμε στην ωραιότερη χώρα του κόσμου.
Ας ασχοληθούμε με αυτή».
Οταν οι ξένοι μας στηρίζουν,όταν Οικονομολογοι και απλός λαός μας απ το εξωτερικό μας στηρίζει και μιλα για κατάλυση της δημοκρατίας στην Ελλάδα και η κυρία Σταυροπούλου προκαλεί............

6 σχόλια:

  1. Ο καθένας κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια αλλά όχι και η εν λόγω κυρία να νομίζει ότι όλοι κάναμε αυτά που έκανε? η ίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αδιάβαστη είναι και αυτή. Κάνει πολύ θέατρο φαίνεται και δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί με την πραγματικότητα της χώρας της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο που να αρχίσεις και που να τελειώσεις ρε φίλε με αυτά που λέει... Πέλαγος ασχετοσύνης.
    Τα κιλά της μάλλον οφείλονται στις ποσότητες καθρεστωτικής προπαγάνδας που έχει φάει αμάσητη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φυσικα διαθετει τα λεφτα της οπως γουσταρει,σε μασαμπουκα κ μποτοξ.ουστ μωρη εξω απ το τσαντηρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή