Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

O ΗΔΗ ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΟΣ ΠΙΣΤΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠ'ΤΟΝ WANNA BE



Απορούν κάποιοι γιατί η Ντόρα δε μπαίνει στη Βουλή σύμφωνα με όλες τις δημοσκοπήσεις.
Οκ,το ξέρω.ο νεοφιλελευθερισμός δεν ανθεί στην Ελλάδα αλλά διάολε,ούτε ένα 3%;


Μα φίλοι μου,μη σας κάνει εντύπωση.Οι νεοφιλελεύθεροι οπαδοί έχουν βρεί τους πιο πιστούς εκφραστές τους στους....κυβερνώντες.

Εφαρμόζουν τον φιλελευθερισμό του Φρίντμαν το ίδιο πιστά με τη Χιλή.


Γιατί να ψάχνονται τώρα αλλού.

Το μόνο πρόβλημα είναι πως το Πασόκ πρέπει ν'αλλάξει όνομα.

Αυτό το ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ απορώ,δε τους προκαλεί και στους ίδιους αλλεργία;Σοσιαλιστικό....μπρ......ανατριχίλα.

Γι αυτό Ντόρα μου,Ντορίτσα μου,τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα κι ας λες πως θα μπεις στη Βουλή.
Χλωμό,πολύ χλωμό.Εχουμε το original.Πού να τρέχουμε στα ντεμέκ



Δείτε κι αυτό
MΠΕΓΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΥΓΑΣ ΜΕ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

2 σχόλια:

  1. Καλορίζικο!! Και καλοτάξιδο.
    Τελικά βρέθηκε αληθινός φίλος να σε βοηθήσει με το μπλογκ, επομένως θα πάει καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπα,δε βρέθηκε.Η μάλλον βρέθηκε ένας που δεν τον ήξερα.Αλλά αργούσε πολύ κι εγώ είχα κάψες να γράψω.Πάντως τον ευχαριστώ.Ξέρει αυτός-))
    Καλώς σε βρίσκω Στέλλα μου.Να βρεθούμε οταν κατέβεις.Να πιούμε καφεδάκι.Σκεφτόμουν αυτές τις μέρες να πάρω και το Γιάννη κανένα τηλ.Εχουμε χαθεί τελείως....(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή