Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

Ευτυχώς η παρούσα κρίση στον χώρο του θεάτρου, ξεγυμνώνει οχι μόνο τους συγκεκριμένους θύτες, αλλά και το ήθος των υπερασπιστών τους.








Προς τους Ρόζενγκραντζ και Γκίλντερστερν του Βασιλείου του θεάτρου.
.
1) Ευτυχώς η παρούσα κρίση στον χώρο του θεάτρου, ξεγυμνώνει οχι μόνο τους συγκεκριμένους θύτες, αλλά και το ήθος των υπερασπιστών τους.

Τα ανόητα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν δεν τα χρησιμοποιεί ούτε τσατσά σε παράνομο μπορντέλο.

« Ε να...είχε ξαπλώσει το κορίτσι μετά το μπανιο στο κρεβάτι...και κάτι κύριοι που βλέπανε ανοιχτή την πόρτα...μπαίναν μέσα κι όπως βλέπανε το κορίτσι γυμνό στο κρεβάτι...το π@δούσαν, εντάξει μωρέ, έτσι το έχουμε εδώ στην γειτονιά μας...».
.
2) Αγάπες μου μην ανησυχείτε, το θέατρο δεν παθαίνει τίποτα.
Τρεις χιλιάδες χρόνια μια χαρά επιβιώνει.
Πέρασε περσικούς πολέμους, άντεξε τον θάνατο του Σοφοκλή και του Αισχύλου, πέρασε Μεταξικές δικτατορίες, ήπιε ρετσινόλαδα, πέρασε λογοκρισίες και χούντες, δεν θα πάθει τίποτα επειδή θα κοπεί η καυλάντα μερικών υπερδραστήριων γαμίκων.

Εκτός αν μερικοί ταυτίζουν το μεγαλείο του θεάτρου με τους εαυτούς τους και την στύση τους.
.
3) Τα εν οίκω μη εν δήμω, μας λέει η καλλίπυγος από το δουκάτο των Μολοσσών.
Κάτι θα ξέρει.
Να τα λύσουμε τα προβλήματα μεταξύ μας μας λέει.
Δηλαδή να πάρουμε ο ένας τον άλλον και να ζητάμε συγγνώμες που κωλοπιαστήκαμε.

«Συγνώμη που σε κλείδωσα στο καμαρίνι και σε χαστούκιζα με τον «λεβέντη» μου μέχρι να ενδώσεις, πάρε μια καραμέλα».
Δεν ξέρω παιδιά, ωραία στάση μου ακούγεται κι αυτή, ας την δοκιμάσουμε.
.
4) Το θέατρο όπως λέει ο φίλος μου ο Βασίλης Χ , δεν πληγώνεται καθόλου με όλα αυτά, ίσα ίσα ΤΩΡΑ ΕΠΟΥΛΩΝΕΙ τις πληγές του.
Πληγές που έζεχναν χρόνια.
Να ξεχωρίσουν οι έντιμοι του χώρου από τους καταχραστές φήμης και εξουσίας.
.
5) Κοίτα να δεις ρε φίλε τι δίλημμα μας έβαλες για να μας καπελώσεις!
Ή θα μείνουμε σπίτια μας άνεργοι, ή θα μας μαστιγώνουν στην βαμβακοφυτεία.
Σ ωραίος!

Μη φοβάσαι παλικάρι μου.
Ο κόσμος, η καινωνία που λένε, δεν ζητούσε χαρτί κοινωνικών φρονημάτων για να έρθει στο θέατρο σου. Δεν πίστευε ποτέ πως ο χώρος μας ήταν παρθεναγωγείο.
Το αντίθετο.
Για π@@ταναριό μας είχε.
ΓΙΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ. ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΙΔΟΜΕΝΕΣ!
Αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.
.
6) Το πρόβλημα δεν είναι μόνο πως κάποιοι «ταλαντούχοι» πετάνε τασάκια και χρησιμοποιούν ως σεξουαλικό βοήθημα για τα καλομαθημένα και γεροντοταϊσμένα πουλάκια τους τις οντισιόν.

Το επιπλέον πρόβλημα είναι πως βρίσκουν άλλοθι και οι λίγδες και τα αφαλοκομμένα του χώρου, που τους μιμούνται μπας και τους έρθει έμπνευση.
.
7) Κάποιοι θέλουν χρόνια να μας πείσουν, πως η δουλειά του ηθοποιού μοιάζει με του λοκατζή όπου όλα τα καψώνια επιτρέπονται όπως κι οι διαβολοβδομάδες.
Πρίτς!
Εγώ θα σας το θέσω πιο ωραία.
Η δουλειά του ηθοποιού μοιάζει με των πρακτόρων του FBI στην εκπαίδευση και στην εξιχνίαση των ρόλων και άμα πιάσεις εν ώρα υπηρεσίας τον κ@λο πράκτορα, μαύρο φίδι που σε έφαγε.
.
8 ) Αχ βρε Φλώρα μου, μ όλη την αγαπη που σου έχω, αν πασχίζεις να μας πείσεις πως όλες οι νεότερες είναι ατάλαντες, μοντέλα και εκδιδόμενες στον χώρο εκτός από σένα και μερικούς πεθαμένους πλέον, δηλαδή άμα μας επιβεβαιώνεις εν ολίγοις τον χώρο ως οίκο ανοχής, τότε για σένα που ζεις πλέον στο δώμα αυτού του οίκου ο κόσμος λογικά θα σκεφτεί πως και συ κάποτε πέρασες κι απ τους άλλους ορόφους.

Γιατί έτσι αφαιρετικά σκέφτεται ο κόσμος.
Δεν το υπογράφω εγώ φυσικά αυτό.
Τίποτα, ένας φίλος, που «δεν τον ξέρεις».
.
9) Εμείς που υπερασπιζόμαστε τα θύματα, δεν υπερασπιζόμαστε αυτές που έκαναν την «δουλίτσα» τους και μιλάνε εκ των υστέρων για να κάνουν θόρυβο.

Υπερασπιζόμαστε αυτές που ΔΕΝ μπόρεσαν τα κάνουν την δουλειά τους, αυτές που ΕΜΠΟΔΙΣΤΗΚΑΝ γενικώς να βρουν δουλειά, αυτές που ΔΕΝ δέχτηκαν να κάνουν ΕΤΣΙ την δουλειά τους κι αυτές που υπέφεραν στην δουλειά τους επειδή δεν έκαναν την «δουλειά» του εκάστοτε παπάρα.

Όσο για τις «άλλες άλλες» που υπερασπίζονται το κατεστημένο που τις ανέδειξε...ας προσέξουν μη τυχόν και πληγωθεί το θέατρο.
.
10) Παιδιά που είσαστε γεννημένα μετά το 90, μη μασάτε.
Μην τους φοβάστε.
Μιλάτε.
Μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαδί.

Όταν σωπαίνετε αυτοί δυναμώνουν.
Όταν μιλάτε κατουριόνται.
Το μέλλον του θεάτρου εκ των πραγμάτων ήσαστε εσείς.

Συσπειρωθείτε γύρω από το σωματείο σας.
Μη γίνεστε τσιρλίντερς των κομμάτων.
Επιδιώξτε μαζί με το σωματείο συλλογικές συμβάσεις, συμβόλαια αμερικανικού τύπου στα θέατρα και στην τηλεόραση.
Με ρήτρες.

Μου έπιασες τον κωλο;
θα πληρώσεις.

Με εξευτέλισες;
Θα πληρώσεις.

Ζητήστε μαζί με το σωματείο να πληρώνεστε τα δικαιώματα σας.
Γιατί ξέρετε κάτι σημαντικό;

Η σεξουαλική εκμετάλλευση πάει πακέτο με την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ εκμετάλλευση, για να μην μασάμε τα λόγια μας.
Το πέταγμα τασακιού, ισούται με το «άμα θες να παίξεις θα πληρώνεσαι με σάντουιτς».

Μάθετε να ξεχωρίζετε του αξιότιμους επαγγελματίες της παλιάς γενιάς που το αξίζουν και μην μασάτε από φούμαρα και κατασκευάσματα των προβληματικών μας ΜΜΕ.
.
ΥΓ Ουδεμία σχέση έχουν αυτά που γράφω με τον αγαπημένο μου Δημήτρη Καταλειφό. Σαφώς δεν ανήκει σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες και δεν χρειάζεται να το πω εγώ.
.
ΥΓ2 Α! Και για τους «καλοπροαίρετους» του χώρου.
Δεν βιοπορίζομαι εδώ και 26 χρόνια από τον χώρο. Γιαυτο μπορώ και μιλάω. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιείτε με την άδεια μου τον όρο «αποτυχημένος ηθοποιός» για μένα.

Όρο που τον αποδέχομαι πλήρως.
Όπως επίσης να μου αποδίδετε απωθημένα και εμπάθεια.
Ο κόσμος που διαβάζει ας το κρίνει.
Ποσώς με νοιάζει διότι δεν αλλάζει στο ελάχιστο τα γεγονότα που καταγγέλονται από τα θύματα και οχι από μένα τον σχολιαστή.
Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου