Αρχικά, ας θυμηθούμε κάποια στοιχεία που έδωσε η Singular Logic, σχετικά με το πώς ψήφισαν ανά ηλικιακή ομάδα οι ψηφοφόροι στις εθνικές εκλογές του Ιουνίου.
Σύμφωνα λοιπόν με αυτά τα στοιχεία, στην ηλιακή ομάδα 17-34 ο ΣΥΡΙΖΑ ήρθε πρώτος με 36,8% και ακολουθούσε η Νέα Δημοκρατία με 30,6%. Στις ηλικίες 35-54 πρώτη ήταν η Νέα Δημοκρατία με 40,8% και δεύτερος ο ΣΥΡΙΖΑ με 29,5%.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε πως με τηλεοπτικούς όρους η ομάδα 18 - 54, αποτελεί το περίφημο «δυναμικό κοινό», στο οποίο δίνουν ιδιαίτερο βάρος οι διαφημιστικές εταιρείες καθώς αυτό το κομμάτι της κοινωνίας θεωρείται πως αποτελεί τον κινητήριο μοχλό της κατανάλωσης.
Όπως μας έδειξε η Singular Logic, το «δυναμικό κοινό» πολιτικά μοιράστηκε ανάμεσα στη Νέα Δημοκρατία και τον ΣΥΡΙΖΑ γεγονός που θα περίμενε κανείς να αποτελούσε και ένα είδος μηνύματος προς τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας σε περίπτωση που αυτοί λειτουργούν με εμπορικούς όρους και όρους αγοράς.
Θα περίμενε με λίγα λόγια κανείς πως οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα λάμβαναν το μήνυμα της μοιρασμένης στη μέση πολιτικής πίτας του δυναμικού κοινού και με κάποιον τρόπο λελογισμένης αναλογικότητας θα απευθύνονταν στους τηλεθεατές τους.
Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος και όπως αυτό καταγράφεται καθημερινά στους τηλεοπτικούς μας δέκτες, η συντριπτική πλειονότητα των καναλιών έχει αποφασίσει να κινηθεί με πολιτικούς όρους και να γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων της το μισό δυναμικό κοινό της χώρας απευθυνόμενη αποκλειστικά στο άλλο μισό και συγκεκριμένα στο τμήμα που ψήφισε τη Νέα Δημοκρατία.
Το γεγονός πως η συντριπτική πλειονότητα του δυναμικού τηλεοπτικού κοινού που αποτελείται από ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ αποστρέφει όλο και πιο ενοχλημένη το βλέμμα της από την τηλεόραση -ιδιωτική και Δημόσια- απαξιώνοντας το προσφερόμενο ενημερωτικό και ειδησεογραφικό προϊόν, καθώς αυτό απευθύνεται αποκλειστικά σε φανατικούς οπαδούς της Ν.Δ. και μόνο, δεν δείχνει να ενοχλεί τους υπευθύνους.
Προφανώς έχουν πολλούς αλλά αδιαφανείς λόγους για τους οποίους επιλέγουν να χάνουν εμπορικά το μισό «δυναμικό κοινό» της χώρας, μια και με κάποιους άλλους τρόπους ισοσκελίζουν τέτοιου είδους απώλειες.
Προφανώς και δεν τους ενδιαφέρει ο αριθμός των τηλεθεατών όταν με την πολιτική τους ποντάρουν στα οφέλη που μπορεί να τους εξασφαλίσουν οι κυβερνώντες.
Οπότε το άλλο μισό του δυναμικού κοινού μην περιμένει άσπρη μέρα από τα τηλεοπτικά κανάλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου