Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Δεν στηρίζω τον ΣΥΡΙΖΑ για όσα υποσχέθηκε πριν το 2015, δεν πιστεύω ότι εκπροσωπεί την ριζοσπαστική αριστερά, δεν είμαι περήφανος για όλα τα έργα του 3 χρόνια τώρα. Ειμαι φανατικά δίπλα του για λόγους μικροαστικους, για να μπορώ να επιβιώσω σε αυτό το άθλιο σύστημα. Γιατί αυτά που πρεσβεύει βγάζουν νόημα

 




 

Manthos Triantafil
Ένα τελευταίο σεντόνι
Δεν στηρίζω τον ΣΥΡΙΖΑ για όσα υποσχέθηκε πριν το 2015, δεν πιστεύω ότι εκπροσωπεί την ριζοσπαστική αριστερά, δεν είμαι περήφανος για όλα τα έργα του 3 χρόνια τώρα. Ειμαι φανατικά δίπλα του για λόγους μικροαστικους, για να μπορώ να επιβιώσω σε αυτό το άθλιο σύστημα. Γιατί αυτά που πρεσβεύει βγάζουν νόημα
Είμαι δίπλα του γιατί γνωρίζω πως για να έχω εγώ δουλειά θα πρέπει να επανέλθουν οι συλλογικές συμβασεις εργασίας. Δεν με απασχολεί τόσο η μορφή τους οσο το να υπάρχει ένας μηχανισμός που υποχρεωτικά διαμοιραζει τον παραγόμενο πλούτο. Στην ίδια λογική στηρίζω την αύξηση του κατώτατου και την κατάργηση του υποκατωτατου.
Σε αυτή τη κοινωνία είμαστε όλοι δεμένοι. Για να έχω εγώ δουλειά θα πρέπει να υπάρχουν μισθοί. Η νέα δημοκρατία δυστυχώς είναι στην αντίθετη κατεύθυνση, θεωρώντας ότι η μη ύπαρξη τους βοηθά τον ανταγωνισμό. Αντί για συλλογικές συμβάσεις προωθεί την συμφωνία αλήθειας μεταξύ εργάτη και εργοδότη, το ελαστικό 7ημερο κοκ. Ότι δηλαδή ισχυει στη Βουλγαρία τα Σκόπια και τη Ρουμανία και πεθαίνει ο κόσμος από την πείνα
Είμαι υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ γιατί ξέρω πως η δημόσια υγεία είναι αγαθό. Έζησα νοσοκομεία υποστελεχωμένα σε τέτοιο βαθμό που είχαν συμβιβαστεί με το θάνατο. Είδα να έρχεται χαρτί με χρέος από διπλό μπαϊπάς στην εφορία. Είδα κόσμο να τρέχει για φάρμακα σε κοινωνικα ιατρεία. Σήμερα η κατάσταση μπορεί να μην είναι τέλεια αλλά αυτά τα φαινόμενα έχουν εκλείψει
Νοσοκομεία και δομές υγείας άνοιξαν, τεχνολογικά αναβαθμίστηκαν με νέα μηχανήματα, προσωπικό προσλήφθηκε και η πορεία προς το χάος ανακόπηκε. Το κράτος κατάφερε να εντάξει στην περίθαλψη του 2,5 εκατομμύρια ανθρώπους κρατώντας στάσιμη την φαρμακευτική δαπάνη του. Μαθηματικός δεν είμαι αλλά αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον ένα 25% πήγαινε σε υπερτιμολογησεις και μίζες
Η νέα δημοκρατία μιλάει για ιδιωτικά νοσοκομεία και κλειστά νοσηλεία. Ιδιωτικό είναι το νοσοκομείο που πληρώνεις. Κλειστό είναι το νοσηλειο το οποίο το κράτος προαγοραζει. Αν φύγει ο αριθμός των εξετάσεων έξω από αυτό το νούμερο τότε δεν έχεις δωρεάν εξέταση. Ο Στουρνάρας μας λέει ευθέως ότι δεν αντέχει η οικονομία δωρεάν υγεία για άλλους. Για ποιους αντέχει; Μα για τους ασφαλιστικά ενήμερους. Οι υπόλοιποι;
Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνετε αλλά αυτό σημαίνει εκ νέου τα ίδια. Σε μια διαστροφή του κοινωνικού αυτοματισμου οι ψηφοφόροι της ΝΔ δια της ψήφου τους θα είναι συνυπεύθυνοι για τον θάνατο των συμπολιτών μας. Σκληρό πλην όμως υπαρκτό. Γιατί ότι γράφω είναι βασισμένο στο πρόγραμμα τους. Είναι ο λύκος που λέγαμε που σήμερα φωνάζουμε μα κανείς δεν μας ακούει
Κ δεν μας ακούει γιατί ματαιωσαμε τις προσδοκίες του. Βάλαμε ψηλά τον πήχη και περάσαμε από κάτω όμως οι κοινωνία κούτσα στραβά πέρασε το εμπόδιο. Σήμερα το καράβι έχει με τα χίλια ζόρια αλλάξει πορεία και κοταζει μπροστά. Το μέλλον είναι πιο αισιόδοξο, το παρόν πιο σίγουρο. Όσοι μείναμε όρθιοι το κάναμε κυρίως με δικό μας κόπο. Οι πιο αδύναμοι όμως είχαν και βοήθεια από το κράτος
Τώρα η ερώτηση είναι πως θα συνεχίσουμε. Και σε αυτό βλέπω διάθεση αυτόχειρα, ο Θεός να με βγάλει ψεύτη αλλά φοβάμαι και το πολιτικό ένστικτο δεν συνηθίζει να με τρομοκρατεί χωρίς λόγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου