Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΕ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΞΑΓΡΥΠΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ



Προς τον Αντιπρόεδρο της Ελληνικής Κυβέρνησης κον Πάγκαλο.

Κύριε Αντιπρόεδρε,

Ζητώ την βοήθειά σας προκειμένου να έχω καλύτερο ύπνο, παρακαλώ μοιραστείτε το μυστικό σας μαζί μου. 
Πως μπορείτε να κοιμάστε ήσυχος, γιατί εγώ δεν μπορώ!
Να σας ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι με τις ενέργειές μου δεν έχω βλάψει ποτέ την πατρίδα μου και κανέναν συνάνθρωπό μου ηθελημένα και όπου και όποτε μπόρεσα, πάντα έτεινα χείρα βοηθείας, θεωρώ ότι έχω την συνείδησή μου καθαρή. 





Παρόλα αυτά όμως, δεν μπορώ να κοιμηθώ ήσυχος ! 
Με αφήνει άγρυπνο το βουβό κλάμα και κραυγές απόγνωσης και αγωνίας των συνανθρώπων μου. 
Δεν μπορώ να κοιμηθώ ήσυχος γιατί 
με τρομάζει η ιδέα του ότι σαν τα μάτια μου συναντήσουν τα μάτια του παιδιού μου δεν θα αντικρύσω στο βλέμμα του την παιδική αθωότητα και την ελπίδα, 
με πληγώνει η πίκρα και η απόγνωση του ηλικιωμένου πατέρα μου, 
με βασανίζει το ενδεχόμενο του να μην μπορώ να προσφέρω στην οικογένειά μου τα απαραίτητα. 
Δεν μπορώ να κοιμηθώ ήσυχος 
γιατί με συνθλίβει το βάρος της υποχρέωσης να μην μοιράζομαι αυτές μου τις ανησυχίες με την σύντροφό μου και να προσποιούμαι ότι όλα είναι καλά και θα γίνουν καλύτερα. 
Δεν μπορώ να κοιμηθώ ήσυχος γιατί με πικραίνει το πεινασμένο χνώτο των συνανθρώπων μου,
το γεμάτο απόγνωση βλέμμα τους, 
με τσακίζει η θέα ανθρώπων να ψάχνουν τα σκουπίδια για να βρουν τροφή. 
Δεν μπορώ να κοιμηθώ ήσυχος γιατί οι περισσότεροι στον περίγυρό μου είναι πλέον άνεργοι και εγώ δεν έχω την δύναμη να τους συμπαρασταθώ ! 





Μα πάλι, εσείς κοιμάστε ήσυχος ! 


Αλλά εγώ δεν μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος, 
γιατί στην γειτονιά μου κλέβουν το ένα σπίτι πίσω από το άλλο την ώρα που οι άνθρωποι κοιμούνται και με κυριεύει ο τρόμος για την ασφάλεια της οικογενείας μου, 
με αγριεύει το γεγονός ότι η ανθρώπινη ζωή δεν έχει πια καμία αξία,
 με στενοχωρεί το ότι δεν μπορώ να δώσω έστω και λίγα ψιλά στον μετανάστη του φαναριού, γιατί γνωρίζω ότι η πείνα του θα τον οδηγήσει σε εγκληματικές ενέργειες ίσως και κατά της ζωής μου ! 


Δεν μπορώ να κοιμηθώ ήσυχος κύριε Αντιπρόεδρε και αν δεν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μου το μυστικό σας, τουλάχιστον ξαγρυπνήστε μαζί μου....

Γιάννης Τσατσαρώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου