Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

BINTEO-OI ΑΠΕΙΛΕΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΟΝ ΒΑΞΕΒΑΝΗ-Να απολυθεί τώρα από την κρατική τηλεόραση ο Κώστας Βαξεβάνης



Βαγγέλη μου περι κατάντιας πρόκειται.

Άκουσον άκουσον να υπάρχει δημοσιογράφος και μάλιστα της κρατικής τηλεόρασης ο οποίος θα απαιτεί εξηγήσεις για την Proton Bank.

Θα απαιτεί εξηγήσεις γιατί ψηφίσαμε νόμο που λέει ότι όταν παρανομούμε όχι μόνο να μην διωκόμαστε αλλά ακόμα κι αν σουφρώσουμε 50-60 εκατομμύρια όπως ο κύριος Λαυρεντιάδης να έχουμε νομίμως το ακαταδίωκτο ( αν (;) τα επιστρέψουμε ).

Κατάντια Βαγγέλη μου. Ποιος;

Ένας δημοσιογράφος της κρατικής τηλεόρασης να έχει το θράσος να ζητά εξηγήσεις για όλα αυτά.
Κι όχι μόνο έχει θράσος Βαγγέλη μου αλλά δεν φοβάται κιόλας.

Το είδα καθαρά στο βίντεο.

Εκεί στο 2:43 επι λέξη να του λες «όταν τους δίνει βήμα ( των δημοσιογράφων ) η κρατική τηλεόραση με το χρήμα του Ελληνικού λαού να λένε στον Ελληνικό λαό την οικονομική τους κατάσταση» ( κι όχι να βγάζουν την δική μας στη φόρα )

Βρε να μην ντραπεί;
Να μην μασήσει;
Ποιος νομίζει ότι είναι;
Ε;
Εδώ εσένα σε τρέμει κόσμος και ντουνιάς και αυτός το παίζει άνετος;

Αίσχος Βαγγέλη μου με αυτούς τους δημοσιογράφους της κρατικής τηλεόρασης.
Αίσχος και όνειδος. 

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουν το καλό παράδειγμα από το MEGA.

Γιατί δεν ακολουθούν τον Πρετεντέρη βρε παιδί μου; Την Όλγα. 

Γιατί άσχημα τα λέει η Όλγα κι ο Γιάννης;

Αλλά βλέπεις Βαγγέλη μου την Όλγα και τον Γιάννη τον πληρώνουν άλλοι κι όχι τα χρήματα του Ελληνικού λαού. ( άμεσα )

Που ξανακούστηκε Βαγγέλη μου δημοσιογράφος να απαιτεί να ξέρεις τι νόμο υπόγραψες.

Που ξανακούστηκε Βαγγέλη μου να προσπαθείς να κάνεις, ως πολιτικός βεβαίως βεβαίως, γαργάρα την λαμογιά και ο δημοσιογράφος της κρατικής , ξαναλέω, τηλεόρασης να επιμένει.

Άσε που η στάση του σε κάνει εδώ που τα λέμε ψιλορεζίλι Βαγγέλη μου.

Μεταξύ μας τώρα αφού εσύ έχεις πάρει έκτακτα τηλέφωνο πως γίνεται αυτός να έχει τον επιθετικό σχεδιασμό.

Δεν στέκει Βαγγέλη μου. Δεν στέκει.

Αλλά
Αλλά
Αλλά έχεις δίκιο. Αφού δουλεύει στην κρατική τηλεόραση έπρεπε να κάνει αβαβά.

Όπως MEGA.

Και μεταξύ μας ρε Βαγγέλη. Τι ήταν αυτό το «δεν ξέρω τον νόμο». Αφού εσύ τον έγραψες εσύ τον ψήφισες. Αλλά νταξ έχεις δίκιο. Και δικαίως αγανακτείς. Άκου απαίτηση να δίνουμε και εξηγήσεις για τί νόμους ψηφίζουμε. Ασταδιάλα.

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά Βαγγέλη μου.
Να απολυθεί τώρα από την κρατική τηλεόραση ο Κώστας Βαξεβάνης.

Όχι εφεδρείες κι άλλα ημίμετρα. ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Δεν ξέρεις καμιά φορά τι γίνεται. Φύλαγε τα ρούχα σου Βαγγέλη μου.

Κι αν δεν την κλείσεις την κρατική τηλεόραση ποτέ δεν είναι αργά να προσλάβεις τον Πρωτοσάλτε.


Read more: http://www.e-cannibals.gr/blog/?p=4770#ixzz1b7J6lNFx

1 σχόλιο:

  1. Τον άκουσα τον αχρείο και έφριξα. Ο τύπος είναι φασίστας στην ψυχή και στο μυαλό.
    Να τον χαίρονται και να τον καμαρώνουν όσοι τον πίστεψαν και τον πιστεύουν.
    vantonios

    ΑπάντησηΔιαγραφή