Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

...ο Υπουργός μας κάνει ότι καλύτερο μπορεί, τηρουμένων πάντα των αναλογιών της πολύ δύσκολης περιόδου που περνάμε …


Διάλογος χθες νωρίς το βράδυ με συνεργάτη του Υπ. Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και του συνεθελοντή στο ΜΚΙΕ και συνάδερφου Χρήστου Σιδέρη, αντιγράφω απο τον τοίχο του:
Συνεργάτης Υπ. – Καλησπέρα σας, ο κος Σιδέρης;
Εγώ – Ναι ο ίδιος
Συνεργάτης Υπ. – Σας καλώ από το Υπ. Υγείας και συγκεκριμένα από το γραφείο του Υπ. Υγείας
Εγώ – Μάλιστα … πως μπορώ να σας βοηθήσω;
Συνεργάτης Υπ. – Διαβάσαμε το άρθρο της κας. Turner στο VICE και θέλουμε να μάθουμε περισσότερα …
Εγώ – να μάθετε περισσότερα για τους 4 ανασφάλιστους ασθενείς με την ηπατίτιδα;
Συνεργάτης Υπ. – ναι ναι, αυτούς …
Εγώ – … (προσπαθώντας να συγκρατήσω να νεύρα μου) συγνώμη αλλά έχουμε ενημερώσει το Υπ. Υγείας από τις 11/03 με κατεπείγουσα επιστολή μας και μετά στις 27/03 με δημόσια έκκληση μας πάλι προς το Υπουργείο σας τα πάντα, μάλιστα η δημόσια έκκληση μας έχει και αριθμό πρωτοκόλλου από τη Γενική Γραμματεία της κυβέρνησης … και φυσικά αναρίθμητα τηλεφωνήματα από άλλη εθελόντρια με συνεργάτες σας.
Συνεργάτης Υπ. – Ναι ναι τα έχω όλα μπροστά μου
Εγώ – Οπότε γνωρίζεται τα πάντα
Συνεργάτης Υπ. – Μάλιστα. Με ποιους από τους συνεργάτες του υπουργού έχετε μιλήσει;
Εγώ – Πολύ ωραία τότε! Την κα. … και τον κ. … Τι ακριβώς σκοπεύετε να κάνετε με τους ασθενείς μας;
Συνεργάτης Υπ. – (εδώ αρχίζει το λογύδριο) κ. Σιδέρη, γνωρίζεται πολύ καλά ότι το Υπ. Υγείας και συγκεκριμένα ο Υπουργός μας (το είπε με ενθουσιασμό) κάνει ότι καλύτερο μπορεί, τηρουμένων πάντα των αναλογιών της πολύ δύσκολης περιόδου που περνάμε … (μπλα μπλα μπλα μπλα). Ξέρετε καλά (με έμφαση) ότι ο Υπουργός έχει βοηθήσει επανειλημμένα ασθενείς σας, π.χ. τους 10 ανασφάλιστους αρχές του χρόνου.
Εγώ – (είπα να μην δυναμιτίσω την συζήτηση και να του πω ότι για τις τράπεζες βρίσκουν λεφτά κλπ.) κ. Σ……. αυτά που λέτε δεν ισχύουν, έχετε αφήσει τους ανασφάλιστους πλήρως εκτεθειμένους και πεθαίνει κόσμος, αυτά δεν τα γνωρίζετε; Ελάχιστους έχετε βοηθήσει και αυτό μετά από πολύ φασαρία μέσω των ΜΜΕ. Τίποτα παραπάνω!
Συνεργάτης Υπ. – κ. Σιδέρη (με έμφαση) θα πρέπει να σας ενημερώσω ότι ο Υπουργός έχει πάρει πολλές πρωτοβουλίες …
Εγώ – Ποιες είναι αυτές, θέλετε να μου τις πείτε;
Συνεργάτης Υπ. – Μα δεν γνωρίζετε ότι όλοι οι ανασφάλιστοι έχουν πρόσβαση στο ΠΕΔΥ;
Εγώ – (κάπου εδώ αρχίζω και ανεβάζω πίεση) … κ. Σ…… νομίζω ότι μου κάνετε πλάκα! Στο ΠΕΔΥ οι ανασφάλιστοι έχουν πρόσβαση ΜΟΝΟ στους γιατρούς, όχι σε φάρμακα και εξετάσεις, π.χ. αιματολογικές κλπ.
Συνεργάτης Υπ. – … (σιγή, προσπαθεί να βρει τι να πει) κ. Σιδέρη δεν είναι έτσι ακριβώς.
Εγώ – Πως είναι για πείτε μου; Έχω το ΦΕΚ, θέλετε να σας το στείλω;
Συνεργάτης Υπ. – Μα το γνωρίζω κ. Σιδέρη
Εγώ – μάλλον δεν το γνωρίζετε, αλλιώς θα ξέρατε ότι ρητά λέει για δωρεάν πρόσβαση των ανασφάλιστων ΜΟΝΟ στους γιατρούς. Θέλετε να σας το στείλω να το διαβάστε;
Συνεργάτης Υπ. – (και εδώ αλλάζει τη συζήτηση) κ. Σιδέρη, προερχόμαστε από διαφορετικές ρίζες (;;;;;;;) και αντιλαμβάνομαι ότι βλέπουμε τα πράγματα διαφορετικά …
Εγώ - … δεν αντιλαμβάνομαι τι μου λέτε, εσείς πληρώνεστε από το Υπ. Υγείας;
Συνεργάτης Υπ. – … (σιγή)
Εγώ – εσείς δουλεύετε για τον Υπουργό και το Υπ. Υγείας, σωστά; Σωστά! Εγώ και οι άλλοι 249 εθελοντές του κοινωνικού ιατρείου ότι κάνουμε το κάνουμε αφιλοκερδώς κ. … και ουσιαστικά κάνουμε τη δουλειά που θα έπρεπε να κάνει το Υπ. Υγείας. Μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, το έχετε καταλάβει;
Συνεργάτης Υπ. – κ. Σιδέρη, είσαστε αξιέπαινοι για τη δουλειά που κάνετε (μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα)… και εμείς κάνουμε ότι μπορούμε (ξανά παίζει η κασέτα «κάνει ότι μπορεί ο καλός μας ο Υπουργός»)
Εγώ – κ. Σ….. θέλετε να καταλήξετε κάπου;
Συνεργάτης Υπ. – Απλά ήθελα να μιλήσουμε για το θέμα και να σας πω ότι δίνουμε λύσεις όπου μπορούμε (!!!) αφού δεχόμαστε πάρα πολλά αιτήματα (εδώ ξανά παίζει η κασέτα περί οικονομικής κρίσης και στενότητας των οικονομικών του Υπουργείου) … και σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον … (και κάπου εδώ πάει να κλείσει το τηλέφωνο)
Εγώ – κ. Σ….. δεν μου έχετε απαντήσει όμως για το τι σκοπεύετε να κάνετε με τους ασθενείς μας! Οι άνθρωποι έχουν ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ, είναι μεταδοτικό νόσημα, το γνωρίζετε;
Συνεργάτης Υπ. – … θα κάνουμε ότι μπορούμε κ. Σιδέρη, θα σας ενημερώσουμε.
Ο παραπάνω διάλογος έγινε σε 2 τηλεφωνικές συνομιλίες που τις συμπύκνωσα σε μία ώστε να δείξω ενδεικτικά και μόνο το πόσο άσχετοι είναι οι συνεργάτες του Υπ. Υγείας. 
Δεν δημοσιεύω το όνομα του συνεργάτη πλήρως γιατί τον λυπάμαι. Φυσικά απάντηση δεν πήραμε για το εάν θα βοηθήσουν ή όχι. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι οι άνθρωποι απλά διαχειρίζονται μια κατάσταση και τίποτα παραπάνω. 
Αυτοί έχουν τις ζωές μας στα χέρια τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου