Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ...

Γράφει ο Δημήτρης Κανελλόπουλος
Το άρθρο του Δημήτρη Φύσσα στην Athens Voice για την απεργία της προηγούμενης εβδομάδας στον«Αθήνα 9.84», είναι από εκείνα που τα διαβάζεις και, αφού πρώτα φρικάρεις, φτάνεις μετά να θεωρείς τον Στουρνάρα, έως και αριστερό. Μιλάμε για... μνημειώδες κείμενο, ούτε ο πιο στυγνός εργοδότης δεν θα το υπαγόρευε στη γραμματέα του. 
Ούτε οι χειρότεροι υποτακτικοί δεν θα το έγραφαν.

 Μιλάμε για άποψη που αν την υπέγραφα εγώ 
-αν αναγκαζόμουν- 
θα ήθελα να εξαφανιστώ μετά από τη ντροπή μου, από προσώπου γης... 

Και αφορά τη γνωστή υπόθεση της απόλυσης της Λαμπρινής Θωμά
Το δημοτικό ραδιόφωνο των Αθηναίων στα δελτία ειδήσεων της 16ης Οκτωβρίου είχε ως πρώτη είδηση την εναντίωση της διεύθυνσης του σταθμού -Τάκης Καμπύλης- στην απεργία που κήρυξε η ΕΣΗΕΑ
Για την επόμενη ημέρα.
 Και την χαρακτήριζε τη συγκεκριμένη απεργία,προσπάθεια φίμωσης του Αθήνα 9,84 - απεργία, υπενθυμίζω, όχι αποκλειστικά στο δημοτικό ραδιόφωνο, αλλά σε όλα ανεξαιρέτως τα ΜΜΕ.
«Και ήταν προσπάθεια φίμωσης», γράφει ο Δημήτρης Φύσσας«γιατί εμποδίστηκε αναίτια η μετάδοση του αφιερώματος κατά της φτώχειας». Το αναίτια βέβαια δεν μας εξηγεί πως το εννοεί ο κύριος Φύσσας... Απλώς το αναφέρει... 

Σημείωσα κι άλλα να σας πω, αλλά τελικά δεν θα το κάνω. Είναι ανάξια σχολιασμού όσα γράφει ο Δημήτρης Φύσσας. Διαβάζοντας το συγκεκριμένο κείμενό του και μετά τον αρχικό (τρόπον τινά) αιφνιδιασμό (για τις απόψεις του), θεώρησα πως δεν υπήρχε πια λόγος να προσθέσω κάτι επιπλέον. Χαμένος κόπος. 
Πολλώ δε μάλλον όταν οΔημήτρης Φύσσας θεωρεί την απόλυση μίας δημοσιογράφου, συναδέλφου του στο σταθμό στον οποίον δουλεύει, «ιδιωτική διαφορά, για τη λύση της οποίας αρμόδια είναι τ' αστικά δικαστήρια».  
Τόση  αλληλεγγύη για όλους εκείνους με τους οποίους μοιράζεται τα ίδια μικρόφωνα 
(και δεν είναι διευθυντές όπως ο Τάκης Καμπύλης), πως την αντέχει;
Το τερμάτισε...

Υπάρχουν στον Τύπο και τραγικά κείμενα. Το ξέρουμε όλοι. 
Κείμενα υποταγής, κείμενα ντροπής που δεν αρμόζουν σε ελεύθερο άνθρωπο

Διαβάστε και το εξής που έγραψε ο Δημήτρης Φύσσας:
«Εγώ λοιπόν προσωπικά, ήθελα το περασμένο Σαββατοκύριακο να κάνω την εκπομπή μου, αλλά μού απαγορεύτηκε. Μου επιβλήθηκε, με τη βία, απεργία με την οποία ήμουνα εντελώς αντίθετος. Υποχρεώθηκα λοιπόν στη μη εργασία, οπότε: ή θα πρέπει να μειωθεί η αμοιβή μου κατά το ποσοστό της μη εργασίας μου, ή, όταν πληρωθώ για το Νοέμβρη, να πάρω το σύνολο της αμοιβής μου, ενώ δε θα το έχω δουλέψει. Και τα δύο άδικα».

Δεν θα ήθελα ποτέ να τον είχα συνάδελφο ετούτον εδώ τον τύπο... 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οχι άλλη τέτοια "Αριστερά".Γκώσαμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου