Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Τί κοινό έχουν τα δύο κεντρικά άρθρα των Νέων και της Καθημερινής;Κουιζ,βρείτε το

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ

Κύριο άρθρο ΝΕΩΝ


Έτσι για να μοιραστώ την αηδία μου πάρτε κι ένα αρθράκι ενός 

                                                                     Μιχάλη Τσιντσίνη απ τα ΝΕΑ

Δε θα σκοτωθούμε μεταξύ μας λέει χαχαχααχαχαχα
Ξέρει πολύυυυ καλά τί έγραψε το Δημήτρης Χριστούλας
Δεν έγραψε ΠΟΥΘΕΝΑ να σκοτωθούμε μεταξύ μας.
Έγραψε να κρεμάσουμε ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

Απολαύστε τον κακό,πολυ κακό μαθητή του Γκέμπελς



Δείτε εδώ μια ανάλυση του σημερινού πρωτοσέλιδου των ΝΕΩΝ και της υποδόριας προπαγάνδας του

3 σχόλια:

  1. αααα σε είχα για εξαφανισμένη.. διάβαζα τα παλιά στο ξυλουργικό μου.. είδα ένα σχόλιό σου και είπα να ξανακοιτάξω.. :) :)
    πάω να δω και το άλλο.. :) :)
    την καλημέρα μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι!!!!Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω.Χαθήκαμε-))

      Διαγραφή
    2. χαχαχα δεν είμαι κορίτσι αλλά δεν έχει μεγάλη σημασία.. κι εγώ χάρηκα.. ε δεν ήλθες να ενημερώσεις.. μοιρισα τα νύχια μου για να σε ξαναβρώ.. σε έιδα στο τουιτερ αλλά δεν κατάλαβα ότι είσαι το ιδιο πρόσωπο.. :) :)

      Διαγραφή