Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ ΣΕ ΚΡΕΣΕΝΤΟ ΕΓΩΠΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ


 πιτσιρίκος 
Στα social media δουλεύουν όλοι τσάμπα για σένα αλλά δεν το καταλαβαίνουν, οπότε δεν παραπονιούνται.

 πιτσιρίκος 
Θέλω να εκφράσω την αλληλεγγύη μου στους εργαζόμενους στο Alter. Ειδικά στην Αννίτα Πάνια.

 πιτσιρίκος 
Δεν χρειάζεται να λέμε πια "αριστεροί του κώλου". Θα λέμε "αριστεροί του twitter".

 πιτσιρίκος 

 πιτσιρίκος 
Εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα να μην υπάρξει ούτε ένας χρήστης του twitter χωρίς iPhone και iPad. Αλληλεγγύη ρε μουνιά!

 πιτσιρίκος 
Διαψεύδω την είδηση της αυτοκτονίας μου. Δεν αυτοκτόνησα. Ήταν ατύχημα.

 πιτσιρίκος 
Χριστέ μου, εσύ που όλους τους αγαπάς, κάνε να μην κλείσουν τα Νέα και η Καθημερινή. Θα είναι ένα ακόμα χτύπημα για εμάς τους αριστερούς.

 πιτσιρίκος 
Χριστέ μου, εσύ που όλους τους αγαπάς, κάνε να μην κλείσουν οι τράπεζες που σπάμε, καίμε και βρίζουμε. Τι θα απογίνουν τόσοι εργαζόμενοι;

 πιτσιρίκος 
 Δεν έχετε παράπονο. Σας έκανα καμπάνια εκατομμυρίων, χωρίς ούτε ένα ευρώ. Άντε, καλές γιορτές!

 πιτσιρίκος 
Καλές γιορτές σε όλες τις θαυμάστριες και όλους τους θαυμαστές. Σας εύχομαι μια μέρα να καταφέρετε να με φτάσετε.

 πιτσιρίκος 
Χτες πήγα Μέγαρο, ταβέρνα, club, μπουζούκια, after, σήμερα βόλταρα μέχρι τώρα, και βλέπω 100άδες mention.Εύχομαι σε κάποιους να βρουν παρέα.

 πιτσιρίκος 
Μετά το κλείσιμο της Ελευθεροτυπίας, η σύλληψη του Εφραίμ. Μαύρα τα φετινά Χριστούγεννα.

 πιτσιρίκος 
Ουφ, ξεφορτώθηκα και σήμερα κάμποσους ανεπιθύμητους που με είχαν κάνει follow. Καλές γιορτές!

 πιτσιρίκος 
Υπάρχουν άνθρωποι που νομίζουν πως θα σε βρίζουν κι εσύ θα πρέπει να πιάσεις κουβεντούλα μαζί τους. Προφανώς, έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση.

 πιτσιρίκος 
Με κουβέντιαζαν στο twitter. Μάλλον γι' αυτό είχα πρόωρη εκσπερμάτιση.

 πιτσιρίκος 
Ευχή: Ο Θεός να σε φυλάει από αυτούς που ήθελαν πάρα πολύ αλλά δεν μπόρεσαν.

 πιτσιρίκος 
Αν και είμαι αριστερός και αντιεξουσιαστής, διακόπτω για λίγο την αλληλεγγύη μου -μέσω twitter- σε απεργούς και απολυμένους.Πάω στο καζίνο.

 πιτσιρίκος 
Όχι άλλη αλληλεγγύη από τα social media! Δείξτε και λίγο μίσος!
 πιτσιρίκος 
Η συνεκδότριά μου Μαρινίκη Αλεβιζοπούλου γράφει μια πολύ πικρή αλήθεια: "Ο εκ-βιασμός της αλληλεγγύης" 
 πιτσιρίκος 
Ο συνεκδότης μου Αυγουστίνος με αναλύει. RT  Περί «Ελευθεροτυπίας», αλληλεγγύης και Πιτσιρίκου 

 πιτσιρίκος 
Βρε παιδιά, πήγα να αγοράσω την Ελευθεροτυπία και δεν την βρήκα πουθενά. Κάποιο καλό ρεπορτάζ θα είχε για να εξαφανιστεί αμέσως. Τι είχε;

 πιτσιρίκος 
Η αγαπημένη μου στήλη στην Ελευθεροτυπία ήταν η Μαύρη Τρύπα του Θέμου Αναστασιάδη. Θα μου λείψει. Κουράγιο Θέμο.

 πιτσιρίκος 
Ποιος να το έλεγε πως θα έφτανε μια μέρα που από τη μια μεριά θα ήταν ένας μπλόγκερ κι από την άλλη μια εφημερίδα. Πιο γελοίο δεν γίνεται.

 Yannis Bogiopoulos 

@                                                 προσγειώσου. Αν ήσουν εσύ το πρόβλημα της Ε, θα είμαστε όλοι μια χαρούμενη παρέα

Την Ελευθεροτυπία την έκλεισαν οι αναγνώστες της. Τον καθένα μας τον κρίνουν οι αναγνώστες του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου