Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛ ΣΑΛΕΧ ΓΙΑ ΤΗ .......ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ




Ας κανουμε μια σοβαρη συζητηση επιτελους.. Για πειτε.. Τι ειναι διαφορετικότητα; (κι ελατε μετα απο το Ταφ, την Τρίτη, να το συζητήσουμε και απο κοντα)ρε! θα ερθετε ή θα βαλω τις φωνες; Αντε ελατε, θα ακουσετε και τον Χωμενίδη και τον Χειμωνα ...
    • Afrodite Al Salech Ας κανουμε μια σοβαρη συζητηση επιτελους.. Για πειτε.. Τι ειναι διαφορετικότητα;
      about an hour ago ·



    • Σωτηρης Κορδας Ότι όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί
      about an hour ago ·

    • Nikolas Drossos το δικαιωμα εκφρασης το δικο μας και του άλλου....
      about an hour ago ·

    • Afrodite Al Salech κι εγω αυτο λεω ... αυτα τα περι διαφορετικότητας ειναι υποπτα απο μονα τους. Ασε που δεν ξερ σε ποια αλλη γλωσσα υπαρχει η λεξη "διαφορετικότητα". Στα αγγλικα/ αμερικάνικα παντως δεν υπάρχει
      about an hour ago ·

    • Afrodite Al Salech Ποια τα ορια του δικαιωματος εκφρασης; Διότι στην Ελλαδα επικαλουμαστε συνεχως το δικαίωμα εκφρασης σε σημείο αναιρεσης του...
      about an hour ago ·

    • Afrodite Al Salech Γοα να μην μιλησω για το απιθανο της ελληνικής γλωσσας : εχουμε εισαγει ακι την εννοια της ετεροτητας. Κι εγω ρωταω: ποια η διαφορα αναμεσα στην ετερότητα και την διαφορετικότητα; Και πως αυτα διακρίνονται απο την ολότητα;
      59 minutes ago ·

    • Afrodite Al Salech Σου λενε διαφοροι, τίτλος ομιλίας: η Διαφορετικότητα και η Ετερότητα (χμ ..λεω εγω)
      59 minutes ago ·

    • Kirki Kadmou θα ναι κι ο Χωμενίδης ε;Να του πείτε να κάνει μια ανάλυση περί....βλαχαδερού.Και να εντρυφήσει στη διαφορετικότητά του
      53 minutes ago ·

    • Afrodite Al Salech Κιρκη ... ο Χρηστος ειναι φίλος και ενα προσωπο που εκτιμώ ακόμα κι αν καποιες φορες μπορεί να διαφωνω μαζι του. Θα σε παρακαλουσα λοιπόν να δειξεις αυτοσυγκρατηση, τουλαχιστον στη σελίδα μου
      50 minutes ago ·

    • Kirki Kadmou πρωτη φορά σου γράφω.Καμμια ενσταση δε δεχεστε εδώ;Για να ξέρω.
      47 minutes ago ·

    • Afrodite Al Salech Οταν εκφραζεται με προσβλητικό τροπο , δεν την δεχομαι. Δεν δινω γενικά χωρο για να βριζει ο ενας τον αλλο. Σε ευχαριστω
      45 minutes ago ·

    • Kirki Kadmou χρησιμοποίησα εγώ προσβλητική φράση.Ποια σε παρακαλώ.Μπορείς να μου πεις;
      40 minutes ago ·

    • Dora Halaris Αφροδίτη, σε τί ακριβώς αναφέρεσαι; προσωπικά δεν βλέπω τίποτα το "προσβλητικό" στο πρώτο σχόλιο της Κιρκης. (Αν εννοείς το "βλαχαδερό" είναι έκφραση του Χωμενίδη)
      40 minutes ago · · 1 personLoading...

    • Afrodite Al Salech καλα .. θελετε να το παιζουμε κινεζοι .. ας το παιζουμε ! Αλλα νομιζω οτι τωρα θα ειναι σαν να σας προσβαλλω εγω ...
      35 minutes ago ·

    • Icarus Kratsas Duude Χρησιμοποιείται γενικά η λέξη Diversity για δηλώσει τη σύνθεση εργασιακού περιβάλλοντος ή μιας κοινωνίας (στη Ford που δούλευα πάντως το είχαν σαν σημαία και καμάρι τους το ότι το εργασιακό περιβάλλον ήταν diverse).
      34 minutes ago · · 1 personLoading...

    • Afrodite Al Salech Diversity ειναι ποικιλότητα . Η εννοια της διαφορετικότητα ως εχει δεν υπαρχει. Ειναι made in greece και κατα τη γνωμη μου προϋποθει ρατσισμό φυλετικό, κοινωνικό , ταξικό κτλ
      32 minutes ago · · 1 personLoading...

    • Kirki Kadmou ακομα αναμένω την προσβλητική φράση που είπα
      32 minutes ago · · 1 personLoading...

    • Icarus Kratsas Duude Σωστά. Απλά δεν βλέπω την λεπτή εννοιολογική διαφορά της διαφορετικότητας και γιατί αυτή είναι ρατσιστική. Πάντα πίστευα ότι απλά μερικοί όροι αποδίδονται στα ελληνικά όχι με την λέξη που έχει ακριβώς την ίδια σημασία αλλά στο περίπου. Έχει σημασία να ακριβολογούμε αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο κίνητρο πίσω από αυτό το "περίπου"...ίσως είναι απλά το δικαίωμα να είσαι διαφορετικός και να μην ισοπεδώνεσαι και μπαίνεις σε καλούπια (που και να μην στο δώσουν πάλι είσαι...γιατί κανείς δεν είναι και δεν μπορεί να γίνει ίδιος με τον διπλανό του).
      25 minutes ago ·

    • Dora Halaris Κίρκη, οι Κινέζοι -εκτός των άλλων-είναι και "λιγομίλητοι"
      22 minutes ago ·

    • Kirki Kadmou μα αν η φράση που είπα(βλαχαδερά)ειναι προσβλητική,την είπε ο φίλος της ο Χωμενίδης χαρακτηρίζοντας συλλήβδην,χιτλερικά ομάδες ανθρώπων.Και θα μιλήσει ο κυριος Χωμενίδης για τη διαφορετικότητα και τον σεβασμο σ αυτήν;
      17 minutes ago ·

    • Kirki Kadmou αν θέλει λοιπόν σε κάποιον να την πεί να την πεί στον φίλο της τον κύριο Χωμενίδη.Εγώ ήμουν ΕΥΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗ.Απλή μεταφορά λεγομένων έκανα.Και πολύ μικρή αυτών μάλιστα
      11 minutes ago ·

  • Afrodite Al Salech Ρωτα τον. Μπορείς όμως να με απαλλαξεις απο αυτό το πραγμα σε παρακαλω; Δεν θελω αυτού του ειδους τις συζητησεις εδω. Οταν μπαινουμε σε ενα σπιτι συνηθως σεβομαστε τα χουγια των οικοδεσπότη. Ετσι ακριβως συμβαίνει και εδω. Ειναι θεμα ευγενειας. Υπαρχουν ενα σωρό σελιδες που βρίζουν τον Χωμενίδη. Η δική μου δεν ανηκει σε αυτές. Και γενικά στη δικη μου σελίδα δεν βρίζουμε ανθρωπους και δεν καλουμε σε βια. Ετσι ειμαι. Αν δεν καταλαβαίνεις το λογο που το κανω αυτό ..πες οτι ειμαι περίεργη για να τελειωνουμε.
  •  
  • Dimitris Delta Για να έρθω εκεί, καλή μου κυρία, θα πρέπει αφενός να μου πεί κάποιος τι σημαίνει διαφορετικότητα και αφετέρου να αποδεχτώ την ύπαρξή της ώστε να συζητήσω για αυτή. Μπορείτε να μου το ορίσετε πολιτικά? Κοινωνικά? Οικονομικά? Όλα τα παραπάνω? Βγάλτε με σας παρακαλώ απο το σκοτάδι και σας υπόσχομαι τις καλύτερες ερωτήσεις στον κύριο χωμενίδη και το υπόλοιπο πάνελ.
    14 hours ago ·
  • Afrodite Al Salech δεν ξερω ...
    14 hours ago ·
  • Την πάτησε η Αφροδιτούλα χοντρά γιατί δεν ήξερε πώς http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.com/2011/10/wits.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου