Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Είμαι υπερήφανος που πάντα τους έλεγα να πάνε να ΓΑΜΗΘΟΥΝ

 
Gorge Iasonas Boeing



Φαγωθήκαν όλοι με το πόθεν έσχες τής Κωνσταντίνας Κούνεβα.
Οί βρισιές καί τά κακοηθέστατα σχόλια έχουν κατακλύσει τό διαδίκτυο. Λοιπόν, γιά όλα αυτά τά ανθ-Ελληνικά υπανθρωπάκια πού αποκαλούν τήν Κούνεβα βουλγαρική πόρνη καί καθαρίστρια πού την τρέφει ο Ελληνικός λαός, θά πρέπει νά ξέρουν τά παρακάτω.
Οί καταθεσεις τής Κούνεβα προήλθαν από αποζημίωση και δωρεές για την επίθεση που της έγινε με βιτριόλι στο πρόσωπο καθως και από τήν θητεία της στήν Ε.Ε σάν ευρωβουλευτής.
Εχει τήν Ελληνική υπηκοότητα και πολέμησε συνδικαλιστικά τά βρώμικα εργολαβικά συμφέροντα πού έπιναν τό αίμα τών συναδέλφων της , μ΄αποτέλεσμα νά τήν εκδικηθούν καίγοντάς της τό πρόσωπο μέ θεικό οξύ.
Η καθαρίστρια λοιπόν πού έφαγε τά Ελληνικά σκατά σας μέ τό κουτάλι Είναι αρχαιολόγος καί ιστορικός με σπουδές υψηλού επιπέδου.Σημειωτέων ότι δούλευε για να αντιμετωπίσει σοβαρό καρδιακό πρόβλημα υγείας του 4χρονου παιδιού της 
Καλά θά κάνουν λοιπόν όσοι κακεντρεχείς κομπλεξικοί κοπρίτες ενοχλούνται μέ τήν Κούνεβα, νά ασχοληθούν μέ τόν νεοδημοκρατικό ευρωβουλευτή Ζαγοράκη και όχι μονο Πού τελείωσε μόλις τό δημοτικό καί τώρα ξύνει τά αρχίδια του στίς Βρυξέλλες γιά 25.000 μηνιαίως εκπροσωπώντας σάν μουγγός τήν Ελλάδα. Επισης οποιος έχει αντιρρήσεις και ζήλεια για τις καταθέσεις της, μπορεί να πάει σε ένα φαρμακείο να αγοράσει βιτριόλι και καλά να περάσει. Και γενικότερα όλοι οι παραπάνω, άντε γαμηθείτε
Υ.Γ
Θα απαιτούσα βεβαίως να παρέμβει ο τότε κονδηλοφόρος και νυν αρχηγός κόμματος να κάνει έστω μια ηθική παρέμβαση επί του θέματος Μιας και τότε ήταν αυτός που της είχε πάρει πολύωρη συνέντευξη από το δωμάτιο του νοσοκομείου Ευαγγελισμός καθώς η << ασθενής >> νοσηλευόταν επί μήνες και προσπαθούσε να μιλήσει με την υποστήριξη-βοήθεια μηχανικών μέσων
Αλλά που ήθος περίσσιο... Όλα στον βωμό της λάσπης
…το θυμάστε κύριε Σταύρο ??

Είμαι υπερήφανος που γεννήθηκα αντιφασίστας και αντιδεξιος 
Είμαι υπερήφανος που δεν συμβιβάστηκα ποτέ με κανέναν πουστη στα πλαίσια της σταδιοδρομίας μου και βιοπορισμού μου
Είμαι υπερήφανος που είχα την δύναμη και τους έγραφα κανονικά όταν προσπαθούσαν τα ανθρωπάκια -λαμογια- κομπιναδόροι να μου ανατρέψουν της πολιτικές απόψεις μου
Είμαι υπερήφανος που μεγάλωσα και τα παιδιά μου με τις ίδιες ηθικές αξίες και τις έκανα ασυμβίβαστες με το κάθε σάπιο ..
Είμαι υπερήφανος που πάντα τους έλεγα να πάνε να ΓΑΜΗΘΟΥΝ 
σε κόντρα των συμφερόντων μου ..Για όσους με γνωρίζουν προσωπικά μπορούν να καταλάβουν και τι εννοώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου