Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Ο Γρίφος της Ημέρας: Είναι η μάνα της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου;



 
















Που λέτε παιδιά, ξυπνάω το πρωί, πάω στον καναπέ μου, κάθομαι αναπαυτικά
και κοιτάω την κλειστή τηλεόραση.

Άπαπα λέω, σκόνες, δαχτυλιές, μόνο οι όρχεις μου λείπουν από  εκεί πάνω, 
ας την ανοίξω καλύτερα για να μην μου θυμίζει ότι πρέπει να την καθαρίσω. 

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου εξέπεμπε από την πατρίδα της, τη Ρόδο 
(ναι ναι ξέρω, ιδού η Ρόδος και τα σχετικά) 
και είχε στήσει παραδοσιακό γλέντι δίπλα στην πισίνα του ξενοδοχείου όπου φιλοξενείται η εκπομπή. Τρε σικ όπως καταλαβαίνετε. 

Ξαφνικά, πετάγεται στο πλάνο η μάνα της και αρχίζει να χορεύει σε στυλ 
ΜΕΡΙΑΣΤΕ ΜΠΙΤΣΕΖ, ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ, ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΧΟΡΕΥΩ, ΕΤΣΙ, ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΩΡΙΑΝΕΖ ΜΟΥ. 

Την παρατηρώ, την ξαναπαρατηρώ και μετά από λίγα δευτερόλεπτα καταλαβαίνω γιατί νιώθω ότι την ξέρω. Η ομοιότητά της με μια γυναίκα που κάποτε συγκλόνισε την κοινή γνώμη λόγω της σχέσης της με έναν ηλικιωμένο πλην ισχυρό άντρα είναι τρομακτική. 
Χμ, τώρα που το σκέφτομαι, η περιγραφή ταιριάζει σε περισσότερες από μία γυναίκες. Τ
έλος πάντων.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου