Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Σε είδα… στους #Παραιτηθείτε Κρατούσες σημαία της ευρωπαϊκής ένωσης, μην αφήνοντας καμία αμφιβολία για τον φιλοευρωπαϊκό σου προσανατολισμό, και πλακάτ που έγραφε με μεγάλα γράμματα: «Τσίπρα – Καμμένε μας χαλάτε το ίματζ. Φυγέτε τώρα»





































http://www.altsantiri.gr/gnwmes/se-ida-stous-paretithite/


Γράφει ο Μανώλης Τασάκος
Σε είδα,
Στη μεγαλειώδη συγκέντρωση των 500 ατόμων των «Παραιτηθείτε» στο Σύνταγμα

Ήσουν εκθαμβωτική, ψηλή, ξανθιά, με τέλειες αναλογίες και αυθεντικό ευρωπαϊκό αέρα. Φορούσες ένα γνήσιο ευρωπαϊκό ταγέρ, σοβαρό και μετρημένο, που αναδείκνυε όμως τις όμορφες καμπύλες σου, και σέξι γόβες. Κρατούσες μία πολύ σικ τσάντα, από τις καλύτερες απομιμήσεις Prada που έχω δει. Όλη σου η παρουσία ξεχείλιζε κυριολεκτικά από αριστεία.
Αυτό που μου τράβηξε περισσότερο την προσοχή όμως, ήταν ο δυναμισμός και η μαχητική σου στάση. Κρατούσες σημαία της ευρωπαϊκής ένωσης, μην αφήνοντας καμία αμφιβολία για τον φιλοευρωπαϊκό σου προσανατολισμό, και πλακάτ που έγραφε με μεγάλα γράμματα: 
«Τσίπρα – Καμμένε μας χαλάτε το ίματζ. Φυγέτε τώρα». 
Μία γνήσια κατάθεση ψυχής που εκφράζει τα συναισθήματα όλων μας απέναντι σε αυτή την μπας-κλας κυβέρνηση. Φώναζες μαχητικά αντικυβερνητικά συνθήματα και ξεσήκωνες το πλήθος. Ήσουν τέλεια, μία πραγματική αντισύριζα fighter. Ενθουσιάστηκα
Στο πρόσωπο σου είδα τη μελλοντική Σοφία Βούλτεψη!
Ήμουν έτοιμος να σε προσεγγίσω, να εκφράσω το θαυμασμό μου και – γιατί όχι – να ζητήσω το τηλέφωνο σου. Εκείνη τη στιγμή όμως έπιασες συζήτηση με τον Ισκάρ Αζίφ, τον μεγάλο ηγέτη του κινήματος μας. 
Φαινόταν να σε φλερτάρει και συ ανταποκρινόσουν. 
Μου κόπηκαν τα πόδια, το είχα χάσει το παιχνίδι. Πώς να ανταγωνιστώ εγώ τον τεράστιο Ισκάρ; Πως να συγκριθώ με αυτή τη σπουδαία προσωπικότητα με το καλλιεργημένο πνεύμα,  τη θεσπέσια μοϊκάνα, το σπινθηροβόλο αγελαδίσιο βλέμμα και το θανατηφόρο στιλ, ικανό να τρομοκρατήσει και τον πιο σκληροτράχηλο συριζαίο;
Απογοητεύτηκα, πήρα το αντισύριζα σημαιάκι μου και αποσύρθηκα στο μπαρ του Μεγάλη Βρετάνια όπου ήπια τρία απανωτά κοσμοπόλιταν για να πνίξω τον πόνο μου. 
Δεν μπορώ να σε ξεχάσω όμως, έχεις καρφωθεί στο μυαλό μου, σε σημείο εμμονής. Θέλω να σε γνωρίσω οπωσδήποτε, να εκδηλώσω τα συναισθήματά μου. 
Μας φαντάζομαι να κάνουμε ρομαντικούς περιπάτους στο Κολωνάκι, να πίνουμε κολλαγόνο στο Ντα Κάπο και να σου απαγγέλω στίχους από τον αγαπημένο μου ποιητή, τον μοναδικό Κωνσταντίνο Μπογδάνο. 
Να θαυμάζουμε παρέα τη σπιρτάδα του Κυριάκου και να εκστασιαζόμαστε με τις ψύχραιμες και μετριοπαθείς παρεμβάσεις του Άδωνη με αυτή την ακαταμάχητη τσιριχτή φωνή.
Μας φαντασιώνομαι να κάνουμε παθιασμένο αντιλαϊκιστικό έρωτα στο υπέρδιπλο ευρωπαϊκό κρεβάτι μου από τα ΙΚΕΑ, που ως οπαδός της αριστείας το συναρμολόγησα εντελώς μόνος μου. Να παίζουμε κίνκυ ερωτικά παιχνίδια – εγώ να ντύνομαι Τζήμερος και συ αφίσα του ΠΑΜΕ.
Με έχεις αιχμαλωτίσει, είμαι κεραυνοβολημένος μαζί σου. Αν διαβάσεις αυτό το απεγνωσμένο σημείωμα στείλε μου να βρεθούμε γιατί δεν ξέρω πόσο ακόμα θα αντέξω μακριά σου. Χάνω τα λογικά μου, πιάνω τον εαυτό μου να κάνει βρώμικες εθνολαϊκιστικές σκέψειςΜέχρι που βλέπω κρυφά βίντεο του Πολάκη στο youtube και ερεθίζομαι. Μην αργήσεις σε παρακαλώ, φοβάμαι ότι θα κάνω καμία τρέλα.
Για πάντα δικός σου,
ένας αμετανόητος αντιλαϊκιστής.

1 σχόλιο:

  1. ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ 99% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΜΑΣΕΛΑ ΚΟΛΑΓΟΝΟΥ
    ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΤΣΙΡΙΧΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΔΩΝΗ
    ΝΑ ΨΙΘΥΡΙΖΕΙ ΕΡΩΤΙΚΑ-ΚΑΥΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΤΗΣ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗΣ ΘΕΑΣ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ
    ΜΑ ΚΑΙ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
    ΣΟΦΙΑΣ ΒΟΥΛΤΕΨΗ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΛΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΑΤΙ............

    ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΑΝΩΜΑΛΟΣ ΕΙΜΑΙ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή