Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Αφιερωμένο στους χαζοχαρούμενους που προωθούν τον ιλουστρασιόν τρόπο ζωής (ζούν ανάμεσά μας)































Ίσως να με θεωρήσετε συντηρητικό, ενοχλητικό κλπ. 
Αλλά όταν βλέπω τους χαζοχαρούμενους που προωθούν τον ιλουστρασιόν τρόπο ζωής, δηλαδή αυτό που τους εδίδαξε ο κυρ Πέτρος, υποστηρικτής της πασοκάρας του 1981 και ο μετανάστης Αντώνης Λυμπέρης, τότε με πιάνουν τα νεύρα μου. ΕΤΣΙ !!!! 
Νομίζω ότι είμαστε ακόμα σε χρόνο οικονομικής κρίσης και όχι σε περίοδο ευημερίας. Αλλά το μυαλό δεν αλλάζει και όταν το έκανα μου ήρθε πάνω μου η "κατάρα". Και επίσης σιχαίνομαι ακόμα όσους διασκεδάζουν με τη διαολοσυσκευή που λέγεται "τηλεόραση" και με τα ραδιόφωνα που μιμούνται την τηλεόραση. Τα νέυρα μου, κουρέλια.

 Γι' αυτό και θα μείνετε για πάντα στην φιλοσοφία "αν είναι ανάδρομος ο Ερμής" και "πρέπει να κάνω διαλογισμό για να ηρεμήσω", για να πορευτείτε για πάντα στη ζωή σας. 
Εντάξει, εγώ δεν πρόκειται να σας αλλάξω τρόπο ζωής. 

Αν και μ' αυτό το κείμενο θα με θεωρήσετε κομμουνιστή, αριστερό και άλλα τέτοια... 
Όχι, το δηλώνω, ούτε κομμουνιστής, ούτε αριστερός, ούτε τίποτα. 
Απλώς είμαι ένας πολίτης που θέλει να μην χρεωκοπήσει σε εγκεφαλικά κύτταρα και ούτε σε δικά του χρηματικά διαθέσιμα. Τίποτα άλλο... 

Εμένα να δεις δεν μου λένε τίποτα τα ονόματα Αρναούτογλου, Ρουβάς και λοιπά σκουπίδια. 
Απλώς είμαι εμμονικός με ότι καλό παίζει μόνο στο ελεύθερο ραδιόφωνο της πόλης μας. Δεν με ενδιαφέρουν τα σκούπιδια που παίζουν οι τηλεοράσεις. 
Δεν με νοιάζει τι λένε τα ιστολόγια για Μενεγάκη - Λάτσιο, τίποτα.
 Αυτά είναι για τους άμυαλους. 
Και από αυτόν τον λογαριασμό στο blogger μου δίνεται η δυνατότητα να λέω ότι θέλω εγώ και όχι ότι θέλουν οι μεγάλοι όμιλοι.
 Έτσι είμαι εγώ...
Και βεβαίως μπορώ να διασκεδάσω με λαϊκά τραγούδια ή με 80s ή με ότι άλλο θέλω να διασκεδάσω και να ενημερωθώ, ανάλογα το μέσο που τα παρουσιάζει και είπαμε, όχι μεγάλος όμιλος, μόνο ερασιτεχνικός ή από άλλο νομό εκτός Αθηνών. Απλά πράγματα.
Τελευταία αγάπη μας αυτή τη στιγμή, είναι το Fresh Radio 108. Το κυνηγούσαμε για να ακούσουμε κάτι ευχάριστο από αυτό, όταν πρωτάνοιξε στους 95.8 και όταν χάθηκε από αυτή τη συχνότητα, το βρήκαμε ξαφνικά στους 93.8 και από εκεί χάθηκε. 

Όμως έχει ένα πλεονέκτημα με όλους τους υπόλοιπους που παίζουν ανάλογη μουσική τέτοιου είδους, δεν έχει άδεια και εκπέμπει σε όλη την Αθήνα μέσα από το κέντρο εκπομπής του Σχιστού Κορυδαλλού. Και έμαθα ότι είναι τέταρτος στις προτιμήσεις του κοινού και συγχαρητήρια που του αξίζει αυτή η επιβράβευση από τον κόσμο. 

Είπαμε, κυνηγάμε τον τρόπο παρουσίασης του μέσου, όχι το όνομα, όχι τον όμιλο, το μόνο που θέλουμε είναι να διασκεδάσουμε μ' αυτό το μέσο. Γιατί με τους μεγάλους όμιλους δεν διασκεδάζει κανείς. ΚΑΝΕΝΑΣ !!! Αν και έχει διαφημίσεις, επειδή έχω ψάξει τον όμιλο που τον διαχειρίζεται, είναι πολύ καλός σε εμένα που τα βλέπω στο διαδίκτυο αυτά. Και θερμά συγχαρητήρια από εμενα.
Νομίζω αυτή η φωτογραφία που βρήκα στο blog "Η ΦΑΡΜΑΚΟΓΛΩΣΣΑ ΚΙΡΚΗ" να τα λέει όλα όσα ήθελα να εκφραστώ μ' αυτό το άρθρο...

Α, και είπαμε δεν είμαι του Τρίτου Προγράμματος, ούτε Κόκκινο, ούτε Μελωδία, ούτε Kosmos, ούτε Hello, ούτε Nitro, ούτε OK, ούτε προτάσεις από το e-tetradio για διασκέδαση και μουσική, αλλά όπου είναι το πιο καλό το βρίσκω εύκολα... αρκεί να είναι απλό και διασκεδαστικό για εμένα... Αυτά...


2 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Κίρκη, που έβαλες το άρθρο μου για δημοσίευση στο blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www-romba-com.blogspot.gr/2015/04/2006-2007.html
    Για βαλ' το και αυτό να δούμε τι έκανε ο κυρ Πέτρος με τον ιλουστρασιόν τρόπο ζωής του

    ΑπάντησηΔιαγραφή