Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

-Σου έχω θέμα!








 







 




Από τον Anemo Naftilo (δημοσιογράφος στο επάγγελμα), μια ιστορία "επιστημονικής φαντασίας"
-Σου έχω θέμα!
-Τι θέμα;
-Που θα κάνει πάταγο!

-Ελα ρε! Για πες!

-Μπορούμε να τους γαμήσουμε. Στο στέλνω με φάκελο στο γραφείο σου. Δες το και πες μου

-Μιλάμε!
Το τηλέφωνο κλείνει. Σε μισή ώρα έρχεται το "χαρτί". Το έχει βρει δικηγόρος. 
Ενα στρατσόχαρτο με βολική ημερομήνια.
-Ελα! Τι είναι αυτό;
-Δεν βλέπεις; Μια εβδομάδα μετά τις εκλογές. Τσάκισέ τους...
-Δεν λέει και πολλά...
-Τι λες ρε μαλάκα; Την ημερομηνία την βλέπεις; Δημοσιεύστε το...
-Καλά! Θα το ψάξω λίγο...
-Τι να ψάξεις ρε; Φτάνει και παραφτάνει αυτό! Γάμησέ τους να ψάχνονται μετά
-Εσείς θα το στηρίξετε;
-Εχω ενημερώσει. Εχουν ήδη ετοιμάσει τις ανακοινώσεις και τις δηλώσεις. Με το που το δημοσιεύεις βγαίνουμε εμείς. Το έχω δώσει και στους άλλους να κάνουν δηλώσεις. Με ακούς;
-Σε ακούω...
-Αντε!
-Στέκει ή θα μας πάρουν με τις πέτρες;
- Δεν τρώγεσαι λέμε. Το έχει δει και η πρεσβεία...
-Ποια πρεσβεία;
-Η γνωστή! Θα υπάρχει στήριξη. Θα δοθεί και έξω


-Οκ. Το κοιτάω και μιλάμε.
-Μην το καθυστερείς όμως!
-Το συζητάω με τον μεγάλο και τα λέμε πάλι
-Πάρε να μου πεις...
-Οκ!
-Α! Να σου πω; ο λογαριασμός σου ισχύει έτσι;
-Ποιος απ' όλους;
-Αυτός που μου έχεις δώσει και το IBAN
-Ισχύει!
-Οκ! Κάνω ρύθμιση

Κάπως έτσι ξεκινάει το νέο μυθιστόρημα...
Κάπως έτσι γίνονται οι δουλειές...

Και ΚΑΝΕΙΣ δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ! (Σημείωση δική μου: αυτό πράγματι πρέπει να διορθωθεί)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου