Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Συρία


Έχω έναν φίλο από τη Συρία.
Ζει στην Ελλάδα, είναι παντρεμένος με Ελληνίδα και έχουν δυο παιδιά.
Πριν από μερικά χρόνια, ένας ξάδερφός του δεν έφτασε με την βάρκα στην Ελλάδα.
Χάθηκε.
Ο φίλος μου πήγε στην Τουρκία, έψαξε και βρήκε τον Τούρκο δουλέμπορο, και τον ρώτησε τι απέγινε ο ξάδερφός του. Απάντηση καμία.
 Τον παρακάλεσε τουλάχιστον να του πει αν είναι νεκρός, για να το πουν στη μάνα του και να το πάρει απόφαση. Καμία απάντηση. Ο 17χρονος δεν βρέθηκε ποτέ.

 Το περασμένο καλοκαίρι, η μητέρα του φίλου μου πέθανε.
Φυσικά ο φίλος μου δεν μπορούσε να πάει στην κηδεία της μητέρας του.
 Την μητέρα του την έθαψαν σε ένα πάρκο. Έσκαψαν ένα λάκκο και την έθαψαν.
Τα νεκροταφεία είναι πολύ επικίνδυνα γιατί πυροβολούν τους ανθρώπους που μαζεύονται εκεί.

Έχω μάθει πολλά πράγματα από τον Σύρο φίλο μου για τη Συρία, αν και δεν θέλει να μιλάει για αυτά. Ο πόλεμος στη Συρία διαρκεί πάνω από τρία χρόνια και οι νεκροί είναι πάνω από 200 χιλιάδες.
Οι Σύροι πρόσφυγες που κάνουν απεργία πείνας στο Σύνταγμα -για να αναγνωριστούν ως πρόσφυγες- θα μπορούσαν να είναι νεκροί. Έφυγαν για να σωθούν.
 Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι νεκροί στη Συρία, είναι ζωντανοί στο κέντρο της Αθήνας.
 Η τύχη τους εξαρτάται από εμάς.
 Σε ένα μήνα είναι Χριστούγεννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου