Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Ήταν Τελικά Καλή Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου; «Μερικές σκέψεις για την πιο πολυσυζητημένη πρεμιέρα»

 


 







 




 
 





 http://www.yupiii.gr/apopsi/c72257/Htan_Telika_Kalh_H_Kwnstantina_Spyropoyl.html

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι από τις πρώτες λέξεις αυτού του κειμένου για να τα πάμε καλά: 
Αν είδες (ή και όχι) το «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου» και γυρνάς με μοχθηρό βλέμμα όλα τα celebrity sites για να διαβάσεις την πιο σκληρή κριτική για τη «νέα Ελένη Μενεγάκη», καλύτερα να σταματήσεις τώρα να διαβάζεις αυτό το κείμενο.
 Εντάξει;

Αφού τα συμφωνήσαμε, ας σου πω κι εγώ τη γνώμη μου για την υπερπαραγωγή πρωινής ζώνης «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου». Η Κωνσταντίνα (φίλη μου πια, μετά από δύο τετράωρα ζωντανής εκπομπής που περάσαμε παρέα) έκανε το μεγάλο βήμα και ηγήθηκε. 

Αρχικά, θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι η εκπομπή αυτή δεν ήρθε ουρανοκατέβατη. 
Η Κωνσταντίνα (φίλη μου, τα 'παμε) έδειξε επί δύο σεζόν να δουλεύει, 
να ακούει, να μαθαίνει, να δοκιμάζει και να προσπαθεί. 

Εν μέσω βολών από κάθε πλευρά, εσύ κι εγώ θα τα είχαμε παρατήσει. 
Εκείνη δεν έδειξε να το βάζει κάτω.
 Η Ναταλία Γερμανού (μια φίλη από τα παλιά) είχε πει για την Κωνσταντίνα, μιλώντας στο Πρωινό mou, πως αν είχε τον τσαμπουκά της στην αντίστοιχη ηλικία θα είχε καταφέρει πολλά περισσότερα. Η Ναταλία το είπε, κάτι θα ξέρει παραπάνω.

Επίσης: Στα 26 σου δεν μπορείς να είσαι άριστος σε αυτό που κάνεις.
 Ίδιους Μάηδες μετράμε με την νεαρή παρουσιάστρια και καταλαβαίνω πως είναι ακόμα πολύ νωρίς για να βγεις τέλειος στη δουλειά σου, πόσω μάλλον όταν το γήπεδό σου είναι η πρωινή ζώνη του Alpha. 

Και που μιλάει αρκετά, τι; 
Ποια κοπέλα σε αυτή την ηλικία δεν έχει το δικαίωμα να μιλά, να σχολιάζει, να χαχανίζει; Γι' αυτό τον λόγο -και πολύ σοφά κατά τη γνώμη μου- έχει δίπλα της ανθρώπους κυματοθραύστες που μπορούν να κάνουν την εκπομπή λίγο πιο «παρέα».

Και, ας μην είμαστε υπερβολικοί, η εκπομπή μια χαρά κύλησε.
 Και με τα σωστά και με τα λάθη της. 
Και με τα ωραία και με τις «κοιλίτσες» της. 

Δεν έλειψαν, πάντως, οι στιγμές που η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στο «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου» δεν μου θύμισε σε τίποτα την ίδια στο «Μες Στην Καλή Χαρά». 
Και αυτό δεν το διέκρινα μόνο εγώ, το συζήτησα, έκανα ρεπορτάζ (#not). 

Κανένα τηλεοπτικό πρόσωπο, ούτε καν η τηλεοπτική εγκυκλοπαίδεια «Ελένη Μενεγάκη», δεν βγήκε εστεμμένη από την πρώτη μέρα. 
Αν ανατρέξουμε στα κοσμικά των 90s τα ίδια άκουγε κι εκείνη.

Όσο για τα νούμερα, ας είμαστε και λίγο σοβαροί. 
Η εκπομπή την πρώτη μέρα έκανε περίπατο, ενώ τη δεύτερη μέρα ισοφάρισε το «απέναντι» ζωντανό, το «Στα Καλά Καθούμενα», έχοντας να παλέψει με ένα τηλεοπτικό ζευγάρι (Καραβάτου- Κατσούλης), μια παρουσιάστρια που μετρά μια δεκαετία επιτυχιών (τουλάχιστον) και την «αυτόματη» περιέργεια του κοινού που δεν θέλει να δει μόνο την Καραβάτου και τον Κατσούλη στο πρώτο τους κοινό τηλεοπτικό βήμα, αλλά ένα ολόκληρο νέο κανάλι και τι είναι αυτό που έχει να του πει. 

Και στο κοινό για το οποίο προορίζεται, δηλαδή το νεανικό, η Κωνσταντίνα (η φίλη μου), 
την πρώτη μάχη την κέρδισε.

Αυτό που θέλω, τελικά, να πω, δεν είναι ότι η Σπυροπούλου (σταματά πλέον να είναι φίλη μου, πρέπει να δείξω ότι κλείνω αντικειμενικά), ήταν καλή, καλύτερη από οποιαδήποτε ή η καλύτερη από όλες. 
Ούτε καν. 
Θέλω μόνο να πω ότι είναι μόλις 22 Σεπτεμβρίου και, μέχρι να τελειώσει αυτή η σεζόν, έχουμε περίπου 45 σαββατοκύριακα ακόμα. 
Δηλαδή περίπου 90 εκπομπές. 
Δηλαδή περίπου 360 ώρες εκπομπής. 
Δηλαδή πολύ τηλεοπτικό χρόνο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου